לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

blue lucille




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2011

WE DONT GIVE A FUCK


מה עם הייתי הופכת את המורה שלי במיאמי לעוגת פטל ? 

מה עם היה לי מן גלימה שחורה ונעלי עקב אדומות שגנבתי מאיזה אשכנזייה . 

והייתי מכשפת את כולם , לא. הייתי קוסמת והייתי עושה קסמים .

הייתי עוצרת את הזמן , ונוסעת לעבר ולעתיד ומתקנת  את העולם . הייתי גיבורה בשושו . הייתי כמו בלש . 

הייתי חוקרת את נפלאות המונה ליזה , וגורמת ליואן מקגרגור להתאהב בי . והייתי הולכת ומככבת בציורים של אנדי וורהול . 

הייתי כמו סופר מן , עפה אל עבר חלל . כמו באטמן עפה בשביל הג'וקר .הייתי כמו חוש חש הבלש חוקרת את אמא שלי ואת אבא שלי וגורמת להם להיות עקרים . הייתי כמו לוציפר הורגת אנשים טובים והייתי כמו אלוהים מככבת בספרים .

ןהייתי

והייתי

והייתי חולמת . הייתי חולמת שאני יכולה הכל שיש בתוכי רובוט שיכול להציל אותי מהכנת שיעורי בית , שאני קוסמת ואני יכולה להחליף שמלות בלי הרף , וחלמתי שאני מעצבת אופנה וכולם ברשותי , וחלמתי שאני מתאהבת באיזה שוודי\סקוטי\אירי סקסי והייתי מתעלסת איתו עד סוף פוריותי .

וחלמתי 

ואני יחלום

לעד . אני יחלום לעד . 

ואני יהיה תמימה מדי פעם , ואני יהיה גדולה מדי פעם ואני יעשה אהבה מדי פעם ואני ידבר מלוכלך מדי פעם .

ואני יהיה כמו פיטר פן . 


FIRST OF THE YEAR -SKRILLEX

http://www.youtube.com/watch?v=2cXDgFwE13g&feature=related


נכתב על ידי raul , 9/10/2011 19:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  raul

מין: נקבה




689
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לraul אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על raul ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)