לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

blue lucille




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2012

in a manner of speaking


לשמוע עוד ועוד עצב , ועוד אנשים שפוגעים בעצמם ועוד אנשים מדוכאים . אני כבר לא תמימה .

מגיל שלוש כבר חשבתי שאני לא תמימה . אני הייתי תמימה עד עכשיו . 

ואולי אני עדיין תמימה , כל הקטע הזה של לחשוב יותר מדי ולרחם על עצמך קורה לכולם , אבל מה שאתה עושה עם הרחמים העצמיים האלה זה רק שלך ולאף אחד כבר לא אכפת . הם ישימו עליך זין כי מי אתה בכלל לעומת התמונות המהממות שהם העלו לפייסבוק . והרחמים העצמיים שלהם הם רק לגבי כמות הלייקים שיהיו . ומצד שני אני פאתטית בעיניהם , מעשנת אפלה , מתרחקת עבריינית , והם בטוחים שכל חיי סובבים סביב להיות עצובה . 

ואם אני לא שולטת בזה . 

אם אני לא שולטת בעצב שלי ? אם אני רואה פתאום מוות כפתרון מעולה . מה אז ? באמת זה ישנה לכם ? ואם אני יראה לכם שאני מרגישה יפה היום מה תעשו אז תפסחו עליי כאדבר לידכם . ויש מס' דברים שיכולים לשמח אותי : קיץ , גברים יפים , תחתונים , סיגריות , אנשיפ אופטימים . ומצד שני אני יכולה בעוד יותר קלות למצוא את הדברים שעושים לי רע : את , החברים שלי , הטעויות שלי , הבחירות שלי , הסדר יום שלי , ההתנהגות שלי . 

 

 


 

 אני לא מבינה מה יש לך לעשות איתי ? מה את רוצה ממני ? את מרחמת עליי כאילו ? שאת ככה עושה לי טובה שאת עונה לי בטלפון ? .

 


 

הלוואי שאני יהיה שמחה ואפסיק לחפש את החרא בדברים , זה פשוט שזה כל כך קל . ולאף אחד לא אכפת . 

 

 

נכתב על ידי raul , 2/3/2012 21:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  raul

מין: נקבה




689
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לraul אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על raul ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)