לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If not now,when?



Avatarכינוי:  Michal*

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013


מחר מסיבת סיום של פאקינג מחזור ל"ו מקיף אמי"ת!!!!!!!!

מי היה מאמין שהיום הז שאני אסיים 12 שנות לימוד יגיע?! ועוד מהר כלכך?!

אני זוכרת כאילו זה היה אתמול את היום שבו נכנסתי לכיתה ז' ולא הכרתי אף אחד כי כל החברות שלי הלכו למקיפים אחרים, ולא ידעתי איך אני, מיכל הביישנית, אמורה למצוא חברות, ואז שם ישבה איזה בלונדה חמודונת כזאת עם עוד כמה בנות וישר התחברנו, וכיום אני גאה לקרוא לבלונדה הזאת החברה הכייייי טובה שלי!

עברתי כל כך הרבה דברים ב6 שנות התיכון שלי, אני מבינה כמה דברים עברתי עם המחזוור שלי, כמעט עם כולם! טוב, עם רובם. אני מאמינה שכל אחד שנכנס לחיי הייתה לכך סיבה ואני שמחה שהכרתי כל אחד ואחד! קריצה

אני כבר מתחילה להתגעגע להכל ולכולם, כל מה שעברנו ביחד, ובעיקר המסע ישראלי והמסע לפולין שיהיו חרוטים בליבי לעד.

אז מחר המסיבת סיום, ויש כלכך הרבה ארגונים לפני! למרות שעצוב לי שלא מצאתי את השמלה המושלמת ונאלצתי ללכת על ברירת מחדל

יום ראשון מסיבת סיום, בערב האפטר שלנו בלופט שסוףסוף הצלחנו לסגור משהו כי עם השכבה שלנו זה היה כמעט בלתי אפשרי כי אף אחד לא מביא כספים בזמן!!! מעצבנים!!!!

ואז,

יום שני, טיול ג'יפים אחרון עם השכבה(איך אני אמורה לקום אחרי האפטר הקטלני שיהיה לנו?!) ויום שלישי כולו מוקדש למנוחה אחרי הסופ"ש האדיר שעבר עליי והמסיבת סיום והטיול ג'יפים, וכמובן ארגונים אחרונים של המזוודה כי בערב אני יוצאת לשדה התעופה סוףסוףףףףף  

נכתב על ידי Michal* , 22/6/2013 13:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של noa's STUDIO ב-22/8/2015 20:43
 





12,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMichal* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Michal* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)