לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

boobookittyfuck

איש זאב בוהה בעץ אננסים.

כינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014


בחודשים האחרונים היו לי טיפה בעיות עם הבלוג. בעיקר כאלה של תיאום ציפיות. אני כותבת בבלוג הזה שיש לי מגיל 12 בערך מתוך נקודת הנחה שכמעט אף אחד לא קורא כאן וזה בעיקר תיעוד בשביל עצמי של מה עובר לי בראש.

 

אבל בזמן האחרון יצאו לי קצת חפירות על סרטים וכאלה שעלו למומלצים ופתאום –בום- כל מיני אנשים באים להגיב לי ואני מתאמצת לא למחוק יותר מידי כי לא התכוונתי להעליב אף אחד, אבל זה מפריע לי. 

 

אז חשבתי על זה קצת, והגעתי למסקנה שאולי כדאי לפתוח בלוג נפרד לחפירות פמיניסטיות. דחיתי את זה מלא כי התעצלתי, אבל בימים האחרונים אני תקועה בבית ומתאוששת מעקירת שן בינה וממש משעמם לי, אז כתבתי כמה פוסטים כדי שיהיו לי בקנה ופתחתי את הבלוג הזה:

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=853206

 

בהצלחה לי.

 

נכתב על ידי , 14/12/2014 13:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקתרינה ג'וזפינה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קתרינה ג'וזפינה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)