לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You stupid ugly disgusting and no one will ever date you, now smile you fool :)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

פוסט 3#


תתרגמו לי את זה :

 

I live in tzan

i sing muta

 

טוב זה משעשע

את\ה גרבצן ושרמיייייוטה D:

 

נמנמנמ משעמם :P

                -גזר עם שוקולד זה טעים כשאין משהו אחר לנשנש בבית

-לקולה ומיץ תפוחים יש טעם שמזכיר יין

            -בניגוד לשמועות- בננה עם מלח לא עושה חום !!

מניסיוני האישי :) 

הייתי חייבת לשתף אתכם בזה זה עומד לי על הלב כבר המון זמן כל עניין הבננה והמלח

יש היום לידיד שלי יומולדת

אין לו את הבלוג הזה אבל דיי מתחשק לי לברך אותו ליומולדת

אז

מזל טוב !!! הרבה אושר עושר וכל זה

למרות שאתה אחד הבן אדמים הכי מניאקים שאני מכירה !!!!! DD:

 

אני כזו נחמדה 3:

 

אחותי בת 3 :P

היא חושבת שכפרה עלייך זה קללה כי אמא שלי שונאת לשמוע את זה

כל פעם שהיא עצבנית עליי היא צועקת עליי כפרה עלייך XD

זה נחמד זה עוזר לי לא להתעצבן עליה יותר מידי :P

 

יש לה אוצר מילים משלה אני חייבת לשתף אותו כאן

אז ככה :

כפרה עלייך - קללה רצינית (כפי שהבנו כאן למעלה D: )

בומבה באבטיח - מכה בראש XDDD

ללקלק - ללקק

טבוחה - מילה לא ברורה שהיא אומרת כל הזמן אפשר להוסיף אותה בכל מצב אפשרי

כשעצבנים כששמחים וכו'

השירוש המסטוליק - השיר I LIKE TO MOVE IT

 

ועוד כמה מילים מוזרות

זה נחמד כי היא לא תבין כשיגידו לה את השם של השיר ההוא

או שיגידו לה מכה בראש או משהו כזה

בשביל לתקשר איתה חייבים לדבר איתה בשפה שלה XD

 

למה לעזאזל עשיתי כמעט פוסט שלם על ילדה מעצבנת בת שלוש?

שאלה טובה :S 

יאללה.. טבוחה P:

 

 

נכתב על ידי , 16/7/2011 15:19  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

446
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , יצירתיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkarinkarinkarinkarin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על karinkarinkarinkarin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)