לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You stupid ugly disgusting and no one will ever date you, now smile you fool :)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

הטוב הרע והמכוער :) פוסט 5#


נממ טוב אז לא עדכנתי כאן כבר דיי הרבה זמן S:


חשבתי לקחת לי הפסקה קצרה מישראבלוג :P התחיל ליהיות משעמם וזה 


אבל אז מצאתי את עצמי 24\7 יושבת מול הטלויזיה חורשת על אבודים 


לא שלא עשיתי את זה קודם אבל עכשיו זה כבר התחיל להיות מוגזם :O


לא שקודם זה לא היה מוגזם אבל.. לא משנה :P


היה לי בוקר זוועתי .. קמתי בסביבות 10 ומשו כי אחותי בת הארבע והחבר הדתי הקטן שלה 


התחילו לקפוץ לי על המיטה בזמן שישנתי כמובן שהתעוררתי 


צעקתי עליה קצת היא צחקה עם החבר שלה והם ברחו מהחדר..


כמו כלבים רודפים אחריהם והם חושבים שאתם משחקים איתם :P


הלכתי לי לעשות פיפי 


אחותי הקרציה והחבר הדתי שלה הציצו לי מהחור של הדלת והתחילו לצחוק!!!!!!@#$%^&*


עד עכשיו דתיים קטנים הצחיקו אותי , עכשיו זה על סף המתסכלים


כשאחותי תתחתן איתו ותחזור בתשובה אני מתנתקת קשר , זה סופי.


 

 

טוב אז בעיקרון החלטתי לעשות תפוסט הזה על משהו שעלה לי לראש


זה הולך ליהיות סתם חפירות אבל אם מישהו קורא פה סימן שהוא מחפש חפירות אז..


אני בן אדם טוב.. יותר מידי טוב אני כל הזמן מוצאת את שתי האחיות שלי עצובות עצבניות או לאדעת מה 


מה שאני מנסה לעשות זה להציב אותי במקום שלהן :






האחות הבינונית {סנדוויץ' [המכוער] } - בשבילה ממחזרים את כל הדברים של האחות הגדולה 


כי הגילאים שלהן קרובים מספיק בשביל שהיא תשתמש בבגדים הישנים שלה בשביל שהיא תקבל את החפצים הישנים שלה 


זה הרי חוסך כסף , שם נרדף לאחות הבינונית - סל מיחזור.


האחות הבינונית חיה מתחת לצל של אחותה מנסה ליהיות כמוה וכ"כ משקיעה בזה עד שהיא לא קולטת כמה שהיא בעצה דיי סבירה .


 

 




האחות הכי קטנה {הגמדה שכולם מתעללים בה במשפחה [הטוב] } - היא סוג של פרס ניחומים לאחות הבינונית כאילו


"הנה אם את כ"כ סובלת מהאחות הגדולה שלך את מקבלת פרס ניחומים מתנה אחות קטנה לך בעצמך שתוכלי לחוש עליה " 


הבעיה שסל המיחוזר הזה שאנחנו קוראים לו האחות הבינונית נהפכת למשהו מרושע כזה 


משהו בסגנון שניצל מרושע עם כוחות על שהמטרה שלו היא להפוך את כולם לשניצלים עבדים קטנים כאלה


מה שגורם לכך שהאחות הקטנה סובלת ממנה בטירוף מצד אחת מצד שני היא סובלת מחוסר היחד של אחותה העוד יותר גדולה 


ומצד שלישי יש לה 4 הורים על הראש , שתיים אמיתיים ושתיים שחשות עליה כאילו הן יכולות לנהל לה תחיים בדיוק כמו ההורים שלהם


 

 

 




נממ אני האחות הגדולה [הרע] אז לפעמים אני חושבת שאם זה הולך כמו פירמידה כזאת 


שהאחות הקטנה הכי מסכנה הסנדוויץ' קצת מסכנה והכי גדולה (אני) השניצל המרושע האמיתי 


אז אולי אני איכסוש כזה ורעה כזה ופיכסוש :P 


אבל תכלס גם ליהיות אחות גדולה זה לא תענוג צריך לנסות לרצות את ההורים הכי הרבה  למרות שהקטנות יותר חכמות וכל זה 


הבעיות של הגדולות בעיקרון זה אולי לא לחיות בצל של האחיות שלהן אבל לחיות בצל של ההורים שלהןם לעמוד בציפיות וזה 


אנלא כרית או משהו אבל ההורים לא יבינו את זה :P בדיוק כמו שאם מישהו קורא פה הוא בטח לא הבין מה קשור כרית :)


 




טוב בגלל שאני בן אדם חינוכי אני אסיים את הפוסט הזה במסקנה,

אז אממ.. :



מסקנה - משפחה זה קקוש של דבר ! D:





נכתב על ידי , 10/8/2011 16:58  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

446
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , יצירתיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkarinkarinkarinkarin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על karinkarinkarinkarin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)