לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

mix 4 u - עזרה , עיצובים , ומה שביניהם D;



Avatarכינוי:  mix4u - בפוסט חצי שנה ! D:

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

מ.לשימוש בטקסטורות,מ.לתמונה חזותית,מ. לכפתור,מ. לתמונה בתוך עיגול,מ.לקצוות מעוגלים ועוד מלא : )


ההזמנה של ענבל , ע"י פאני.
זורי שזה היה באיחור , אתיודעת לימודים וזה : \
לוגו :




רשימות :


















התאמת צבעים :

כותרת : none
פוסט : ffffff
רשימות :7e9640

שלט לינקוק:



אייקון:



אל תשכחי להשים את השלט ברשימות שלך:



השלמות מהפוסט הקודם :

















לוגו להשלמה:


















פוסט מדריכים

שלומווווווווות D:
תודה ענקית ענקית על הפוסט הקודםם !
הגענו למשו כמו 95 תגובות , זה פשוט אדיר !!
תודה ענקיתת חיבוק של הסוררת



הזוכים במבצע מהפוסט הקודם :

Aviv's studio
שקר החן

רנסמי חתימות
nowlles studio
vogarox
FashionitA
shanel help&design


אז למדריכים ,
אני ופאני השתדלנו שהמדריכים יהיו מפורטים ולכן לא רצינו שיהיה בתיבה כי זה חוסך פרטים וגם לא תמיד ברור ,
לכן הפוסט הוא בצורה חשופה .
אם יש מדריך שלא מובן תגידו בתגובות : )

מדריך לתמונה עם קצוות מעוגלים : ע"י חני

1. תבחרו תמונה כלשהיא , אני בחרתי בזו :
אם זו תמונה מעוצבת תחברו את כל השכבות .



2.תבחרו בכלי הזה :

אם מופיעה לכם שם צורה של כוכב , פשוט תלחצו לחיצה ארוכה ואז יופיע לכם חלון קטן ,
תבחרו בכלי הנ"ל .

3.תעשו לפי התמונה :


אם הרדיוס גדול לכם מידי תקטינו אותו.

4.תסמנו על התמונה .
עכשיו זה נראה ככה :



5.תלכו לחלון הליירים , ישלם זוג של חוצצים קטנים כאלה ליד
תלחצו על החוצץ שכתוב בו paths



6. עכשיו זה נראה ככה :



7. תלכו לselect>invers
או שתלחצו shift+ctrl+I
עכשיו זה נראה ככה :



8. תלחצו delete .
במקרה וזה משאיר לכם רקע לבן  תמחקו בעזרת הכלי הזה :


זהוו !
זה מה שיצא לי : )



מדריך לכפתור :מהבקשות ע"י חני

1. תפתחו תמונה אני פתחתי את זו :


בחרתי לעשות לכפתור את החלק של הלב .

2. תבחרו בכלי  הזה :


עכשיו , אצלי יש קצת בעיה עם הרזולוציה , אז הרזולוציה אצלי היא 10 .
יכול להיות שאם אצלכם הראזולוציה 72 זה יהיה בסדר גמור .

3.תעשו לפי הסרגל :



 או :



4.תסמנו את החלק שתרצו שיהיה כפתור , ככה :



5. תלחצו אנטר .
זה מה שיצא :



תוסיפו אקשנים,טקסטורות,טקסט משבאלכם D:


מדריך להכנסת תמונה למסגרת מטרייל :
בחרתי במסגרת הזו :

1.תפתחו תמונה , אני פתחתי את זו



2. תבחרו בכלי הזה : ותסמנו את המטרייל .

3.תגררו את הסימון לתמונה .
כאן אני באמצע הגרירה




עכשיו זה נראה ככה :



4. תעשו selecte>inverse .
עכשיו זה נראה ככה:


5. תעשו delete .
אם זה עושה לכם רקע לבן תמחקו בעזרת הכלי הזה :
זהו ! : )




מדריך למפריד עיגולים :

1.תפתחו דף לבן בגודל 100*280

2.תבחרו בכלי הטקסט .

3.תלחצו במקלדת על המקשים alt+7 ( מסומן באדום ) .



יוצאים לכן עיגולים כאלה
••••••

4. תעשו סטייל,טקסטורה משבאלכםם : )



מדריך  להכניס תמונה לעיגול
דבר ראשון פותחים
תמונה שאתם רוצים, אני בחרתי את זה:






דבר שני פותחים מסמך בגודל שרוצים, אני פתחתי בגודל של 400 על 250
לאחר מכן תבחרו מה שאני סימנתי






לאחר מכן בשורה למעלה תבחרו FILL PIXELS




ואז מציירים עד שיוצא לכם עיגול, ככה:






לאחר מכן תבחרו את השרביט השני, ככה:






ומסמנים את העיגול בעזרת השרביט


עכשיו נעבור לתמונה שלנו, נעשה לה אקשן, אני עשיתי אקשן שאני הכנתי
וזה מה שיצא לי





מסמנים את התמונה ואז הולכים ל EDIT ובוחרים את הדבק פנימה או PAST INTO, וזה מה שיוצא:






וזהו זאת התוצאה שלי:







מדריך לתמונה בתוך מטרייל:


 


דבר ראשון בוחרים מטרייל ותמונה, אני בחרתי
התמונה הזאת והמטרייל הזה (אני הכנתי אותו בשביל הדגמה)








לאחר מכן בוחרים בשרביט ומסמנים
ככה:




 




מסמנים את התמונה בעזרתCTRL+A



בשביל להכניס פנימה יש 2 אפשרויות:

1. במקלדת ככה:
CTRL+SHIFT+ALT+V


2. בוחרים ב EDIT ואז הדבק פנימה או PAST INTO (למי שיש פוטושופ CS5 אז תבחרו ב PAST SPECIAL ואז ב PAST INTO)


: מסדרים את התמונה וככה יוצא








זאת התוצאה שלי עם אקשן:










מדריך לתמונה חזותית:




דבר ראשון פותחים מסמך בגודל של 450 על
450 על רקע לבן


במקלדת תלחצו CTRL+R בשביל שיופיע לכם הסרגל ואז תעשו כמו בתמונה:








פותחים לייר חדש ובוחרים
בפאטרן של העיצוב של מי שעשיתם וצובעים
את הלייר שפתחתם בעזרת הפחית, עכשיו
עוד הפעם פותחים לייר תפתחו את הלוגו שהכנתם  תסמנו בעזרת הריבוע המקווקו את החלק של הלוגו ככה:








ואז תכניסו בפנים בעזרת המדריך הקודם (איך
להכניס תמונה למטרייל) תקטינו את הלוגו עד שהוא יתאים לכם ככה
זה אמור להראות לכם:










פותחים עוד לייר חדש ומסמנים בעזרת הריבוע
המקווקו את החלק של הרשימות ככה:









בוחרים צבע שיתאים ללוגו ולרקע ומסמנים
בעזרת הפחית לאחר ששיניתם למעלה לחלק הקידמי וצובעים בתוך הריבוע שסימנתם:








תחזרו על השלב הקודם פשביל החלק של הפוסט! תוסיפו רשימות שהכנתם בשביל שלמי שהכנתם את הבלוג יראה איך ייראה הבלוג שלו


וזאת התוצאה שלי:





מבצע :
הזוכה מקבל לנקוק וחתימה :

1.
2.
3.


4.
5.

6.

7.

8.

9.
10.

פתחנו דף בפייסבוק D:



זהו להפעם ,




ד"א , הספקתם להתמכר ? D:

 


 


נכתב על ידי mix4u - בפוסט חצי שנה ! D: , 13/12/2011 21:17  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

9,384
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , שונות , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmix4u - בפוסט חצי שנה ! D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mix4u - בפוסט חצי שנה ! D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)