לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

יום הזוי


 

שמחת חיים ממלאת אותי

שמחת חיים מרגשת אותי

בגללך זה הכל

כי אתה כל יכול

    החיים כה יפים

    החיים מלאים

    בדברים מעולים

    כמו אהבה,בריאות

    ושמחת חיים.

      שאלה אחת מהדהדת בראשי

      שאלה אחת מרקדת במוחי

      'מה קרה?'

      הוא שואל

      'מה השתנה?'

      הוא תוהה

      אין תשובה לדבר

      לא תמיד יש פתרון

      לפעמים זה חיסרון

      אך לפעמים גם יתרון

        כל זה קורה ביקום

        כל זה קורה במציאות

        מציאות עכשווית

        כה יפה ונצחית

          הוא ישאל

          'למה?'

          הוא ישאל

          'מה אבד?'

          התשובה היחידה שתהיה

          'המצב נאבד'

          אבל למרות כל אלה

          למרות הבעיות,התכחים והנסיבות

          אושר ממלא את גופי

          אם כל המסיבות.

            כל דבר קטן

            כמו חיוך של תינוק

            כמו מילת אהבה

            כמו חיבוק מענג

            ונשיקה אהובה

            גורמים לתחושה

            כה חמה וטובה

            שרק אני להבין יכולה

              מהלכת ברחוב

              בין מיליון אנשים

              בוהה למרחק

              עם כל הנזקים

                העולם מתהפך

                תוהו ובוהו מוחלט

                אבל אני רואה

                את היקום

                בעיניים שונות

                עיניים גדולות

                חמות ואוהבות

                שרואות תחושה

                תחושה אהובה

                שממלאת את גופי בשמחה.
                *************************************

                אוקיי אז ככה..
                רוב הפוסטים שלי הם תמיד כתובים על נושא מסויים,עם עומק\פואנטה.
                אבל לא יודעת..הפעם בא לי להיות רדודה,וסתם לכתוב על מה שעובר עליי בזמן האחרון.

                החופש התחיל..וממש באלי ים..חח צריך לסחוב את חברה שלי..

                הכרתי אנשים חדשים..נחמדים וחמודים..בעוד חודשיים יש לי יומולדת 16..הולך להיות אאאדיר[ולא אביב אני לא חיה באשליות]

                אני דיי שמחה עכשיו..הבנתי מי הוא בן אדם אמיתי ומי מזוייף..ושאפחד לא יחשוב זאת על עצמו..כי לא כולם צריכים לחשוב שהעולם סובב סביבם..!
                בקיצר החיים יפים..זה דיי מוזר לי לכתוב כזה פוסט כי אין לי יותר מה להרחיב.

                לפני שעה חזרתי הביתה..הייתי בחוץ עם חברה שלי וידיד שלה..היה נחמד..בדרך הביתה כשידיד שלה ליווה אותי מרוב עייפות כל דבר דומם נראה נוח ביותר XD

                וואיי נראלי זה אחד הפוסטים הכי קצרים שאיי פעם פרסמתי ^^
                *************************************
                ויש לי רק דבר אחד להגיד למישו שעוקב אחרי הבלוג שלי...
                את ידידים שלי אני לא הבאתי כדי שידפקו לך מכות..הם באו בשבילי..
                ואם כבר מכות..זה אתה שחיממתה את "חברים" שלך עליי ועל אילן
                *************************************
                אל תיטרח להגיב כי אני עברתי..ולא מעניין אותי יותר

                *************************************
                יאללה אנשים פוסט קצר מאוד..אבל שמח (:

                נכתב על ידי , 3/7/2011 00:54  
                1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
                תגובה אחרונה של תחשבי לבד :P ב-6/7/2011 01:25



                הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
                © הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxX-ritka-XxX אלא אם צויין אחרת
                האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxX-ritka-XxX ועליו/ה בלבד
                כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)