לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life In COLORS


בלוג של נערה ממוצעת , בנים, גברים, ביצ''''ז וחיוכים- כאן הכל מתחבר(;

כינוי:  טל וזה הכל(:

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

פאדייייייייייחותת


אז , סופש?

חחח אז ככה,

סופש יבש ביותר עקב כך ש... טוב נו!

אני בת 16! אין לי רשיון :(

דיברתי עם ידיד בפלאפון

4 . פאקינג. שעות!

איך זה קורה?! XD

בבוקר הייתי אמורה לעבוד, אבל האירוע בוטל בעקבות הגשמים אז סתם יצא שבקושי ישנתי בלילה

זאת שהשיגה לי את העבודה באה אליי אחכ ואז בוגו אהובי הצטרף D:

משםםםם הוא הסיע אותי אליו למושב

חייבת לומר שהיו מלאא פאדיחוות

בתור אחת שלא פגשה את אמא שלו עד עכשיו ללכת לסבתא?XD

ואז היינו אצלו פגשנו חברים והלכתי לקונצרט

אלוהים היה סבל! XD

הייתי עייפה ולא אכלתי כל היום ו3 שעות על התחת תודה לאל קונצרט אחרון

כשיצאתי מהקונצרט בפעם הראשונה התחלתי לצעוק ברוסית- רוסייה כושלת

פאפא יא חאצ'ו דאמוי! 

אני הזוייה לפעמים,

והיום היה בי"ס 

XOXO 

נכתב על ידי טל וזה הכל(: , 17/2/2013 15:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל וזה הכל(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל וזה הכל(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)