לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Lova4Ever69

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

ערב שישי שכזה..


 


יום שישי בערב, השעה 11:09 חזרתי מהיציאההה היה משעמם טילייים ><"""


בדרך לבייית ראיתי מישהי עם גוף כ"כ מדהיים, הלוואיי עליי .


אני לא מבינה, היא פשוט לא אוכלת כלום? איך היא השיגה את זה !! או שזה הגנים אצלה ככה =\


 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 


שלשום, הלכתי עם חברה לחנותת בגדים , כמעט כל החנות קטנה עליי, כל הגופיות היפות


שכולם לובשים, צמודים עלייייי רצח וזה נראה זווועה ;__;


כל הג'ינסים קטנייים, כ"כ מבאס. 


למזלי ב"קסטרו" מצאתי ג'ינס ממש יפה ובול במידה שלי, 40 :)


והוא יושב עליי ממש טוב. :)


אני מאוד אוהבת את קסטרו, אחלה חנות יש מה לחפש ולמצוא, ובנוסף יש שם תכשיטים ממש יפיייים,


ממליצה לכם לקנות שם, קניתי שם שרשרת ממש יפה ועגילים מהממים .


 


אוקיי, כמו שאני אמרתי בפוסט הקודם, אני מתחילה להרזווות ולא מענייין אותי כ-ל-ו-ם יותר.


אחרי הכל אני רוצה מאוד לעשות עגיל בפופיק :O


אבלל, זה יהיה מצחיק עם אני אעשה אותו עכשיו, השומן יתקפל ולא יראו את העגיל XD


אז....המטרה שלי היא להרזות.


 


ככה שאני מתחילה דיאטה עודמעט ותפריט אוכל חדש. 


תאחלו לי בהצלחה :) 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 


אגב- צבעתייי את השיער לשחור, ממש מתאים לי, מבליט את העינייים הירוקות שלי :)


 


 


זהו, להיום :) השעהה 11:17 החתוול שלי יושןן לי על המייטה, כמה חמוד :)


 

נכתב על ידי Lova4Ever69 , 29/7/2011 23:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





אני ? שמנה.
אני ? רוצה להרזות,מאוד.
הגובה שלי מטר 64, המשקל שלי 68 =\ .
אכן עצוב.. 
אני רוצה לשקול 55 :]
ככה אני אהיה מאושרת.
ובנוסף לסיים את הרשימה שלי.

אז...תאחלו לי בהצלחה =P

תודה ♥ 

תרקודד!!

נכתב על ידי Lova4Ever69 , 18/7/2011 23:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אכן שמנה זה לא כיף ><"""
נכתב על ידי Lova4Ever69 , 18/7/2011 23:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLova4Ever69 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lova4Ever69 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)