לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דרקון בודד

חיי היום יום של דרקון בודד

כינוי:  thisguyis

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

שנתיים ושום דבר לא השתנה???


אין פשוט מדהים , 

 

קראתי את הקטע הקודם וזה כאילו שהוא היה עכשיו.. (+\-).

זאת אומרת שתוך שנתיים לא התקדמתי לשום מקום? סתם הכל חרבנה ולא משתנה?

רק הזמן משתנה בשעון?

 

טוב נו בכל מקרה בשביל מה באתי לפה אם לא בשביל לפרט קצת לא?

אז אחרי שהעפתי בכל מקרה את אלה שנרשמו לפה , הכתיבה היא בשבילי וטוב שכך.

 

אז אם מה נתחיל?

עבודה?

נו אז ההוא בעבודה , שאחראי על כ"כ הרבה דברים , שוב התעמתת איתי , ושום פעם סתם.

אני מקווה שהוא לא יקח את זה לפסים אישים , תכלס הוא יכול לאמלל אותי ואני לא אדע .

אז נכון שהבוס שלי אמר לי שזה לא יהיה , אבל מי אמר שהוא תמיד צודק?

הכל בשביל בחורה שהוא חשב שאני מתקיף? אנחנו בכלל לא רבנו , סתם התווכחנו על מצב לא נורמלי שאני צריך שהיא תתפנה אלי והיא לא יכולה כי יש לה עומס עבודה (הכי מצחיק שהיא תהיה רשומה פה..)

 

ובכלל העבודה לא משהו , גם משעממת (למרות שהפרוייקט הנוכחי דווקא בסדר). , אבל פעם באתי לעבודה בצורה כייפית , שיחרור כזה  , בלי מחוייבויות יותר מיד. ועכשיו... סתם מעיק , אין חברים כבר , העבודה כבר שיגרתית , ואני לא רואה את עצמי עוזב .

בקיצור תקוע כרגיל.

 

נו ומה איתה?

נו שום דבר לא השתנה מהפוסט הקודם , היא שום רבה איתי , על זה שאני לא רוצה לשבת איתה , ולא יוזם שיחות איתה.

מה לעשות שאני בחור מחושב שחושב גם על היום למחרת שאני לא אתפקד ואהיה גמור , אנחנו לא בני 15 בלי עבודה ובלי ילדים , יש לי ילד שיקום ב-5 ועבודה שמה לעשות מצריכה קצת ריכוז מדי פעם , ונמאס לי להיות חצי גמור עם קפה שחור בצד.

גם הריבים נעשו הרבה יותר קיצוניים , האשמות חזקות , והפעם אני לא מוותר ,  ומטיח בה את האשמה שהיא בכלל לא באה לישון איתי .

האם זה נראה הגיוני שכבר כמה שנים היא לא באה לישון איתי במיטה באותה שעה?

עזבו סקס, על זה אני בכלל לא מדבר , זה אני אקבל מהמאהבת נראה לי , אני מדבר על לישון ליד.

אז נכון , זה היה טריק מלוכלך לזרוק לה ככה , אבל ככה היא בדר"כ מתווכחת , מדי פעם אני צריך להראות שאני תלמיד טוב בריבים.

 

טוב נו , לפחות יהיה לה עכשיו תירוץ טוב לא ללמוד , תכלס היא מחפשת כאלה בנרות , להאשים אותי הכי קל . כולם עושים את זה כ"כ טוב בכל מקרה.

 

אז אני שוב באותה נקודה מחורבנת , 

 

לילה  , אני מת מעייפות , המבוגר היחידי לידי שונא אותי ואם היא תראה אותי יותר מדי היא תתעצבן עוד יותר (אגב על עוד ילדים ויתרתי  , לא נראה לי שזה רעיון טוב, במיוחד שאולי נתגרש מתי שהוא , ובכלל לנסות לשכנע אותה במשהו שהיא לא יוזמת זה בלתי אפשרי).

מחר בבוקר אני הולך למקום עבודה שכבר לא טוב לי בו , שיש שם מישהו עם הרבה כוח שאולי יתנכל לי ואני אפילו לא אדע , ושאין לי חברים נורמלים שם (נו נקווה שהם לא קוראים את זה).

יש לי אתר של סטוצים מחכה לי אבל אני מפחד באשכרה לבגוד , מישהי שמפלרטטת איתי שאני לא בטוח שהיא מישהי , וסתם כל מני שמדברות איתי לא מענינות .

התמכרות קלה לצ'טים מחו"ל ( נו אם אין בדיוק מישהי פה לדבר איתה מה עוד אני יכול לעשות בלילה ?).

לפחות פורנו אני צופה פחות שזה כבר טוב.

את הכושר הגופני עזבתי כבר ואני שוב חוזר להשמין תודה רבה...

אני כבר לא מדבר עם אלהים (חוץ מתודות..)

הילד נכנס עוד שבועיים לגן עם 35 ילדים שהוא התרגל למטפלת אחת בלי ילדים בכלל , ואני בלחץ מזה לגמרי כי הוא לא נראה לי מסתדר טוב עם חברה.

 

וכרגיל ההרגשות הרעות לא נוטשות אותי , וגם ככה נראה לי שעם כל הלחץ הזה התקף לב כנראה יהיה לי לפני גיל 50.

 

ועוד אני חושב לעשות מצלמת עירום מטופשת....

 

והמצב הזה בארץ , פיגועים יריות , הפצצות , חיילים , לחץ...

 

 

מה יהיה איתי בסוף??? אבוד כרגע לגמרי , אפילו את הריב הזה עם האישה אני לא מסוגל לפתור ושוב דפקתי משהו.

מענין אם זה הסוף ..

 

תכלס היא התחילה לדבר עם האקס שלה , היום היא ציינה שמישהו שהיא אוהבת חוזר לעבודה... 

אז איתי היא לא עושה סקס, שהיא עושה היא לא נהנת , ומסתובבים לה בין הרגלים בחורים שהיו שמחים להשחיל אותה , והיא עלולה להתפתות ובצדק.

ואם היא תהיה עם מישהו ? בחיים לא אוכל לסמוך עליה שוב.

ואני עוד זה שמדבר, זה שמפלרטט חופשי , וזה שנרשם לאתר של בגידות , אני החרא בסיפור אין לי ספק.

 

נו לא חסרים דברים לא נעימים כרגע  ,

עם מי בדיוק אני מדבר ??? 

 

 

 

נקווה שאלהים עדין אוהב אותי ויעשה את ההוקוס פוקוס המדהים שלו וישפוך מעט אור עלי , כי תכלס אני נשבר פה לחתיכות ...

 

 

 

נכתב על ידי thisguyis , 9/8/2014 23:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,522
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthisguyis אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thisguyis ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)