לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג על כול מה שמעניין...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

פרק ראשון


"אז כן,אתם כרגע מקבלים הצצה לתוך היומן שלי.

היי,קוראים לי אלון ואני בן 17 מפתח תקווה.

יש לי להקת רוק שנחשבת כמאוד מצליחה וגם הוצאנו מלא דיסקים.."

 

"אלון"!?

מה?

מה אתה עושה שוב בחדר?

סתם כותב מה את רוצה?

בוא רד למטה יש לך אורח.

טוב /שניייה .

.

"א'חח אמא שלי,אמא שלי זה סיפור אחר.

היא חייבת תמיד לדעת מה קורה איתי והיא לא מבינה שאני כבר מספיק גדול כדי לדאוג לעצמי."

 

"או היי סבא,מה קורה?"

הרבה זמן שלא ראיתי את סבא שלי,אמא שלי אמרה לי שזה בגלל שהוא נכנס לכלא כי הוא נכנס לחובות,

אבל אני לא האמנתי.בכול מקרה,שמחתי לראות אותו שוב,הוא הבנאדם היחיד שהבין את זה שאני רוצה להיות פריק.

תאמינו או לא,אבל הוא עזר לי לאסוף כסף כדי לקנות את כול הכלים ללהקה שלי.

אני סוג של מעריץ אותו.

"אלון,שנים שלא ראיתי אותך..מה עם הלהקה שלך תגיד לי?

כבר הופעתם בטלויזיה?"

"חח עדיין לא סבא,עדיין לא.

 

 

"אלון?!"

"מה אמא?

"ארגנת כבר את הכול לבצפר למחר?

"עוד מעט,תעזבי אווותי כבר".

 

 

 

"הלו?"

"הלו,ג'וסף?מה קורה אחי?"

"אה אלון אצלי סבבה ,מה רצית?

"שומע? מחר חזרה ללהקה אחרי הבצפר במקלט של נטשה,מתאים?

"טוב."

"נראה אותך מחר"

"ביי.

 

 

 

"מחר אני מתחיל את כיתה י"א. נמאס לי XD

טוב,אני חייב ללכת.,^-^

 

עד כאן הפרק הראשון.

תגייבו( :

 

ועכשיו שיר במיוחד בשבילכם:

 

 

 

 

 


eden

נכתב על ידי eden90 , 10/8/2011 13:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה אם אני פריק-פוסט דמויות.


העלאת תמונות
פוסט דמויות לסיפור ראשון וחדש שאני מעלה הסיפור נקרא -אז מה אם אני פריק.

תהנוווו!( :
דמות ראשונה-אלון.

דמות שנייה-נטשה.

 
דמות שלישית-ג'וסף.

דמות רביעית-אלונה.

דמות חמישית-לינוי.

ובנתיים ,זהו..
עד שאני יוסיף דמויות חדשות.
תתעדכנו לגבי הפרק הראשון שייעלה בקרוב.
תהנווו.( :
ולסיוום כמו שאני אווהבת ..הנה שייר בשבילכם:
שלכם:
עדן.
נכתב על ידי eden90 , 2/8/2011 11:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  eden90

מין: נקבה

Skype:  edenden7 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לeden90 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על eden90 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)