לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2008

השד העדתי,במלא הדרו


כן.רק בגלל שעינב ויוסי הביאו את השד העדתי לתוכנית,והתנהגו איך שהם
התנהגו כלפיהם של שיפרה והאחרים,שביחד כינו אותם רשל"צ,מי שבסוף זכתה
הייתה היא.לא עינב ולא יוסי.שיפרה.שעמדה על העקרונות שלה עד הסוף.אני לא
באמת קניתי את ההסבר הכה מנסה לשכנע של עינב למילה "פרידמן"כ"לפלף" או
משהו כזה או אחר.אני מאמינה שהיא יותר התכוונה,עקב ההתנהגות שלה באופן
כללי,שהייתה אולי הנוראיות שנראתה אי פעם על מסך הטלוויזיה,היה לכל מי
שהוא במקרה או שלא "אשכנזי",למרות שאני אישית כבר אמרתי לכם,אני עצמי חצי
גרמנייה,חצי הונגרייה,אני לא מרגישה שום צורך להתנצל על זה.אז כמוני כמוכם
וכמו שיפרה,נעלבתי.הרי שאילולא השד העדתי יש מצב שזה היה נראה אחרת.אבל
לא בטוח.מה שעושה כאן מאוד מפחיד את העניין של אותו שד עדתי,ואני אסביר.
בעקבות מילת הגנאי הגזענית של עינב ובכלל "הייצוג" שלה נגרם כאן משהו שהוא
גם פילוג עדות חמור.כי עכשיו יותר מתמיד אנשים יסתכלו אחד על השני ויתווכחו מי
יותר טוב,מי יותר נעלה.מי "פרידמן" ומי לא.איזה עדה יותר טובה,כמה ולמה.
נכתב על ידי סנון , 17/12/2008 07:59  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-18/12/2008 17:44



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)