לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

לוקחת את הזמן,לא ממהר.


זה היה יכול להיות פוסט עצוב אבל אתם שואלים אותי,הוא לא.בבחירות האלה,
אני לא בוחרת באף אחד.לא ברק לא ביבי לא ציפי.בהתחלה חשבתי באמת שציפי
ליבני תשנה משהו.לא בגלל שהיא אישה.ממש לא.הדברים שהיא אמרה סחפו אותי
מה שנקרא והאמנתי לה.אני עדיין מאמינה אבל היום כבר די קשה לי.כי ביום שהיא
אמרה שאי אפשר להחזיר את גלעד שליט זה מה שכאב לי.כל אחד מהמתחרים
אומר את מה שאנחנו או חלקנו רוצים לשמוע,אז מה כבר נשאר.כולנו הרי יודעים
בשביל למה יצאנו למלחמה הזאת.ולא רק בגלל שרצינו שקט אלא כי אולמרט ידע
טוב וידע את זה טוב מאוד,שמה אכפת לו,העם רצה שהוא יעשה משהו והוא עושה
אותו רגע לפני שהוא מחזיר את הנעליים הכבדות והולך ישר הביתה ולפני שיצלבו
אותו בחקירות.הוא לוקח את הזמן שלו.הרי המלחמה הזאת גובה מחיר של זמן.
וזמן זה מה שהוא צריך.צריך כדי שאנשים יחשבו עליו אחרת.יחשבו אולי שעדיף
לסגור נגדו את התיק ולהגיד "הוא עשה משהו לא? אומנם מאוחר אבל עשה.
אולי נוותר ודי? ואולי צריך לבחור בו שוב?" אבל לא.אני אישית לא שוכחת.לא את
המלחמה המיותרת בלבנון משהו ולא את השבויים שלנו שהוא לא החזיר.אם
הוא רוצה שייקח את הזמן אבל שלא יחשוב שאנחנו שוכחים..
נכתב על ידי סנון , 3/1/2009 19:24  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-13/1/2009 20:46



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)