לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

ואגב בפוליטיקה..


ראיתי אתמול בלילה את התוכנית לימוד החוזרת שהייתה בבוקר בערוץ 2.
מי שלימדה הייתה שרת החינוך הפרופ' יולי תמיר שאותה אגב אני מאוד מעריכה.
יולי תמיר לימדה אותם על אזרחות ודיברה איתם בעיקר על בחירות ומה כל אחד
מהם יכול לשנות בעתיד שהוא יוכל להצביע.אחת התלמידות שם העלתה נקודה שהיא
מאוד חשובה.היא שאלה את השרה:יש כל כך הרבה מפלגות שפונות יותר למבוגרים
בינינו ובכלל יש המון מפלגות שלא רק שלא יודעים את המצע שלה לא יודעים אם
היא טובה עבורי או לא.אז איך יודעים?,תלמיד אחר שאלה למה שלא כל אחד שבוחר
לא יחשוב על הקהילה ולא על עצמו כפרט.היא ענתה להם פחות או יותר ממה שאני
זוכרת שכל אחד צריך לעשות את החישוב המתאים והשיקול הנכון בשבילו,וכך זה
תמיד במדינה שהיא דמוקרטית.אהבתי את התשובה.למרות שאם אני הייתי שם הייתי
שואלת אותה אם יכול להיות שבעתיד יקימו מפלגות למען הדור הצעיר יותר.שיפנה
לכל הבעיות והמחסור שקיימות היום.אבל זו רק דעתי..
וד.א - שמעתי הרגע על עוד חייל שלנו שהיה קצין שנהרג בלחימה.יהי זכרו ברוך אמן!
נכתב על ידי סנון , 6/1/2009 11:39  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-10/1/2009 20:42



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)