לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

זה הסיפור על איך הרגע ננעלתי מחוץ לבית


והכל בגלל השכנה שלנו,חברה של אימא.שחשבה שהיא שכחה את הגז שלה

דולק.היות והיה אצלנו מפתחות שלה,היא צילצלה לנייד של אימא שלי שבמקרה

היה בבית ושאלה אותי אם אני יכולה ללכת לבדוק.אימא ואחותי לא היו בבית.הן היו

אצל השכנים ממול באותו זמן.לא מצאתי בהתחלה את המפתח אז אחרי שחיפשתי

וחיפשתי ולא מצאתי,התקשרתי לאחותי שהייתה היחידה שלקחה נייד ושאלתי אותה

ואת אימא איפה המפתח של הבית שלה.שמצאתי אותו,יצאתי לשנייה מהבית יחד

עם שני המפתחות,שלה ושלי,ובדקתי שהכל אצלה בסדר.שראיתי שהכול בסדר נעלתי

את הדלת וחזרתי הביתה.צילצלתי אליה ואמרתי לה שהיא יכולה להפסיק לדאוג,הכול

בסדר.אחריי משהו כמו שנייה לא ידעתי אם סגרתי טוב את הדלת שלה,אז בלי כוונה

לקחתי רק את המפתח שלה ואת שלי שכחתי,איך שבאתי לחזור הביתה,הדלת שהייתה

קצת פתוחה ננעלה.וככה,אני עם גרביים בלבד,לא ידעתי מה לעשות.לחזור לבית של

השכנה ולראות איפה יש לה מפתח שלנו (כי ידעתי שאימא הביאה לה) ולחטט או לחכות

שהן אימא ואחותי יחזרו הביתה.אבל אז ראיתי שהשכנה מלמעלה,שכנה אחרת,שבוא

נגיד לא הכי אהודה על אחותי אבל זה סיפור אחר,באה הביתה.אז נאצלתי לשאול

אותה אם יש לה במקרה מפתח שלנו,כי חשבתי שאולי אימא נתנה גם לה אבל לא היה

לה.אז היא שאלה אותי אם לצלצל לאחותי,אבל שהיא צלצלה,אחותי לא ענתה לה,כי

כמו שאמרתי היא לא הכי אהודה עליה,אז היא נאצלה לצלצל בשבילי מהנייד שלה,כי

לי לא היה נייד,לבית של השכנה ממול.בקיצור דיברתי איתה,עם השכנה בבניין ממול,

היא צחקה צחקה הרבה,הרבה מאוד אבל בסוף היא אמרה לאימא שלי ואימא

באה להציל אותי..

נכתב על ידי סנון , 30/1/2009 13:55  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-23/2/2009 15:18



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)