לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

איך היא הגיעה לזה?


סיפרתי לכם כבר שידידה שלי,זו שדיברתי איתה אתמול במסנג'ר,סיפרה לי על
עוד חברה נוספת מהצבא שהתחתנה.ובכן,אני והיא התחלנו לשוחח על כמה שזה
נורא מלחיץ להתחתן כבר בגיל צעיר,בעוד אנחנו אפילו לא הגענו לזה עדיין.חוץ
מזה,מה יש למהר ומה הלחץ.זה לא שהן הגיעו לגיל כזה שהן צריכות להרגיש כל
מחוייבות להתחתן כאן ועכשיו אחרת לא יהיה להן ל"ע כל סיכוי למצוא חתן בעתיד.
בכל אופן,היא אמרה לי שהיא זוכרת פעם שאמרתי לה שאני מעדיפה לחיות לבד
יחד עם חיות המחמד שלי.עכשיו עד כמה שאני זוכרת,אני מעולם לא אמרתי לה את
זה,שאני מעדיפה לחיות לבד עם החיות מחמד שלי על פני מציאת בן זוג לחיים.אני
כן זוכרת שאמרתי לה שאני רוצה למצוא בן זוג בזמן ובתנאים שלי.לכן,אני לא דואגת
או מחפשת בקדחתנות,כי אני מאמינה שהזמן יעשה את שלו.גם אם אני אמצא אז
אני לא רוצה כרגע משהו רציני.לכן אני לא הצלחתי להבין אותה איך יצא שהיא הגיעה
למסקנה הזאת.היא ניסתה בעבר לשדך לי כמה בנים,אבל הם לא ממש היו בעניין,
ובכלל היה לי סיפור די גדול כך שחשוב לי בעתיד למצוא מישהו אמיתי ולא מישהו
שיהיה לי ברירת מחדל רק בשביל שאני אוכל להגיד הנה גם יש לי חבר.זה הכול.
נכתב על ידי סנון , 31/1/2009 00:00  
108 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-24/2/2009 20:56



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)