לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2007

סטרייט ישר


קראתי בעיתון שהזמר הכי אהוב אליי הצהיר שהוא הומוסקסואל.

תוך כדי קריאה עלו לי מחשבות של איך עד עכשיו הוא שתק

ולא אמר מילה,הכתבה עצמה הייתה יחסית ארוכה אך ככל שהתעמקתי

בה רציתי לחשוב שאולי זה עוד גימיק שיווקי אבל כנראה שהבן אדם

רציני,הוא אמר שהוא שתק מספיק וזה מבחינתו שבירת שתיקה

של הרבה מאוד שנים.וזה מתבטא מאוד בשירים שלו כשחושבים על זה..

בסוף מי שמתמודד עם האמת זה הוא לא אני ולא אף אחד אחר.

אז אם טוב לו אם זה,מי אנחנו שנגיד אחרת.וזה נכון לדעתי לגבי הרבה

דברים הרי כל אחד בסוף מתמודד עם הבעיות והצרות שלו לבד!

ואין סיבה שאנחנו נגיד שזה לא בסדר רק בגלל נורמות חברתיות הרי

הכנות שלו חשובה יותר מאשר שהוא היה חי עם עצמו בשקר.  

ואל תחשבו שאני מורידה בפניו את הכובע על הוידוי החושפני, 

הרי שאני מעריכה יותר את  הכנות שלו כמו שכבר ציינתי.

חבל רק שזה יצא עכשיו או שאולי זה היה עדיף כי אם היו יודעים

אז יכול להיות שאנשים לא היו מקבלים את זה והיו מנדים אותו

או שאני טועה זה גם יכול להיות,אבל זו רק העשרה שלי למה

שהיה קורה אילו..ואל תחשבו לרגע שאני נגד ממש לא להיפך אין

לי בעיה אם אדם שהרגע הצהיר על עצמו,להיפך,הכנות זה הדבר

הכי חשוב שיש היום,ואני מעדיפה שאנשים ילכו איתה מאשר

לשקר בפרצוף בידיעה שזה בסוף אוכל מבפנים,וברגע שזה

מתפרץ זה משנה המון ומותיר שאלות שלדעתי הוא שאל את

עצמו יותר משאנחנו שואלים את עצמנו את השאלה למה.

אז כמו שכבר אמרתי אם טוב לו אם האמת שלו והוא כמובן שלם

איתה מי אנחנו שנגיד אחרת?

  

נכתב על ידי סנון , 27/5/2007 12:34  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-29/5/2007 14:36



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)