לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2007

אמונה זה דבר יפה


הקטע הבא שעליו אני אכתוב לקוח מבעל הבלוג

המקסים הבא : Ashmash מעולם לא הייתה לי בעיה

עם דתיים,להיפך,דודתי שתחיה,הפכה לאחרונה להיות

דתייה. אנחנו חוגגים איתם מידי פעם את חגי השנה,

ותאמינו לי זה דבר מקסים ומדהים.מה שהכי מרגיז אותי

יותר מהכול זה שלרוב הדתיים יש להם נטייה להגזמה,

הם נוטים להטות את ההלכות לפיהם הם הולכים ליותר מידי

מוגזמות.הדת שלנו היא דת שאותה אני מאוד אוהבת,זה חשוב

לקיים את כל המצוות וללכת על פיהן,אך לא בהגזמה שלפיה

הם מתנהלים.לדוגמה:לפני כמה שנים,אני לא זוכרת בדיוק

מתי זה היה,אחותי הייתה בבית הכנסת הקרוב לביתנו וראתה

שלט קטן ששמו,שעליו היה רשום:"תפילות יצילו ממלחמות"

או משהו כזה בערך,היא אמרה שלדעתה זה ממש לא נכון,

כי מה שיציל אותנו ממלחמות זה אם נתגייס לצבא ונלחם על

חירותנו.בזה אני אומרת שהיא צודקת. אך מאידך אני אומרת

תפילות זה לא דבר כל כך רע,אין כל פסול להתפלל לה' ולבקש

ממנו שישמור עלינו מכל צרה.אבל גם להילחם על המדינה שלנו

זה דבר חשוב,וזה לא פייר שרוב הדתיים מחליטים בגלל ענייני דת

לא להתגייס ולתרום למדינה בה הם חיים.אני יכולה להבין את

אלה שלא רוצים להתגייס כי המדינה לא הכי מעריכה את

חייליה,אבל צבא במדינה שלנו אנחנו חייבים שיהיה.

וכמו כל דבר טוב בחיים צריך לדעת לשים גבולות!

 

נכתב על ידי סנון , 19/7/2007 20:05  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-20/7/2007 13:41



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)