לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2007

ט' באב ותאונות דרכים.


את ט' באב,מציינים לזכר חורבן בית המקדש בגלל

שנאת חינם וגילוי עריות.ט' באב בעבורי מסמל לא רק

את זה,הוא מסמל בשבילי נקודת מבט חדשה,לא לקחת

או להתייחס לדברים כמובנים מאליהם,לקבל כל ביקורת

לטובה או לרעה,לא להיות אנוכיים כלפי האחד לשני,לקבל

את השונה,להיות סובלני וסבלני.זה נשמע לכם כאילו מאיפה

זה בא לי, אבל זה בא לי מתוך העובדה שחברה מדהימה

שלי,שאותה אני הכי אוהבת )הכרתי אותה מהצבא ד"א),

עודדה אותי לעשות צעדים שלא חשבתי לקחת (זה אחרי

שרבתי איתה ואמרתי לה שאני לא מוכנה להקשיב,טוב

לא ממש ככה אבל בערך...(,היא אמרה לי "מה כבר יכול

להיות,קחי צ'אנס,תנסי,אחרת כלום לא יבוא בקלות",והיא

צדקה.היא לימדה אותי לקבל עצה ולקחת אותה לתשומת ליבי.

מבלי כמובן להעליב,הרי היא סך הכול באה לטובתי,לא לרעתי.

ועל כן אני מעריכה אותי מאוד! לדעתי נושא זה כביל מאוד

גם לגבי תאונות דרכים,אם נשנה בעצמנו ולא משהו אחד,

לא נתעצבן יותר מידי,ונדע לקחת הכול בפרופורציה,

העולם אולי יראה אחרת לגמרי!

עריכה : הוספתי את הפוסט לקטע הר העצה הטובה

נכתב על ידי סנון , 24/7/2007 00:47  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-25/7/2007 14:47



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)