לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2007

יום ללא עישון - מה קרה ליום ללא תאונות דרכים?


אני מניחה שחלקכם כבר יודעים את זה,המדינה חוקקה

לאחרונה חוקים שאוסרים עישון במקומות ציבוריים.אני מסכימה

עם העניין הזה,הוא אכן מטרה טובה,אבל על דבר אחד לא חשבו

והוא - מה קורה עם אלה שמעשנים ולא מוכנים לתת לחוקים כאלו

להרתיע אותם,הרי חצי מהאנשים במדינה הזו מעשנים,ופתאום

קמה המדינה ורוצה לגמול אותם בבת אחת,הרי זה עניין שלא

יצליח בין כה וכה,חברות הטבק לעולם לא יוותרו על הצרכנים אשר

רוכשים סיגריות,ואותו דבר הצרכנים שלא יוותרו על ההנאה בלעשן,

אז מה בעצם כל המטרה של איסור עישון? אני אישית לא אוהבת

שמעשנים לידי,זה מגעיל אותי ועושה לי לא טוב,אני נחנקת נוכח

העשן האיום שמתפזר לכול עבר.חודר לקירות שפעם היו לבנים

ועם הזמן לאט נהפכו להיות זהובים...אז המטרה אולי טובה אבל

לא מועילה בכך שאי אפשר להכריח מישהו מעשן להספיק.

אתמול היה אמור להיות יום ללא תאונות דרכים,אך לצערנו היום

הזה נקטע,כיוון שהיו תאונות דרכים עם 3 הרוגים ו כ- 130 פצועים.

אנשים שנוסעים כמו מטורפים על הכביש לא נרתעים מאנשים

אחרים שנוסעים בו בבטיחות,הם מאמינים שהכביש הוא של

אבא שלהם,והם יכולים לעשות הכול ולהשתולל,לא אכפת להם

מלקיחת אחריות עד שקורה תאונה,כשהתאונה קוראת פתאום

הם מתחילים להתחרט ולהביע צער עמוק,הצער האמיתי שלהם

הוא יותר על חבל שהם נתפסו,מאשר הצער בגרימת מוות ברשלנות.

חבל שהם לא חושבים על המעשים שלהם לפני,כשהם הולכים

לברים לשתות,הם לא חושבים לעצמם לבקש ממישהו לא

לשתות ולהסיע אותם בבטחה הביתה, להיפך,הם גורמים לכולם

לשתות,ואחרי זה שהם נוסעים על הכביש האלכוהול משתולל

בהם כמו הר געש.אם אנחנו לא נעצור את זה עכשיו,אז לעולם

זה לא ייעצר,והקטל בדרכים ימשיך.

נכתב על ידי סנון , 25/7/2007 19:05  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-28/7/2007 00:01



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)