לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2007

תחי מדינת ישראל,היא מדינת היהודים 2


אתם כבר יודעים כמה אני קיצונית,הכי ימנית

שרק יכול להיות.שמעתי בחדשות שאנשים ישראלים

שרפו את דגל ישראל,ששמעתי את זה לא האמנתי למשמע

אוזני,חשבתי שאנוכי לא שומעת נכון, אך לצערי,שמיעתי

תקינה לחלוטין,כך שמה ששמעתי הוא אכן נכון.חרדתי לשמוע

ולראות היום בתוכנית הבוקר בערוץ 10,את הבחורה האירנית

שעלתה לארץ בגיל 9,אומרת שזה לגיטימי לחלוטין שריפת דגל

ישראל,חשבתי להתקשר לשם ולצרוח עליה,אך אזי חשבתי לעצמי

למה לטרוח,הרי היא אירנית שהתגיירה,אז הבנתי שאין טעם בכך,

ממילא לא אצליח לשנות את דעתה,כיוון שהיא אינה יהודיה,ואינה

מבינה דבר וחצי דבר ממה שהיא אמרה.לדעתי האישית,הגברת

צריכה לחזור חזרה לארץ מולדתה,כי מקומה אינו פה.איך אפשר

לשבת באולפן תוכנית אקטואליה כזו ולהצהיר הצהרות נגד המדינה

שנתנה לה ויזה לארץ ולירוק לבאר ממה היא שותה? לדעתי כל אדם

ששורף את דגל מדינת ישראל חייב לתת על כך את חומרת הדין!

בדיוק כמו שאי אפשר לתת לטרור לנצח אותנו ולתת לו לשרוף את

הדגל שלנו.מה שהכי הרגיז אותי זה שהיא טענה שהפעולה שלהם זה

על העקרונות שלהם,אז גם שלי זה יהיה על עקרונות כי אם הגויים

שורפים את דגל מדינת ישראל למה אני לא יכולה לשרוף את הדגל

שלהם? הרי זה לגיטימי ועקרוני לא?

נ.ב

סורי על מחיקת הפוסט,רציתי להוסיף משהו נוסף ואת הקליפ הזה,

שלא רציתי שהקליפ למטה יימחק לי,כי זה כבר קרה לי פעם....

 

נכתב על ידי סנון , 5/8/2007 14:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-6/8/2007 12:42



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)