לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2007

שאלת השאלות!


תמיד ששואלים אותי את השאלה: "מה ההרגשה להיות

בת גילך ? " כמעט אף פעם לא הייתה לי תשובה,עניתי

תמיד שזה מרגיש לי כמו שנה שעברה וכמו שנה שלפניה.

לא ידעתי איך לענות עליה,והרבה אחרי ששואלים אותי

אני חשבת מה תהיה תשובתי בפעם הבאה.שאלה זו העסיקה

אותי במשך הרבה זמן עד שהגעתי למסקנה - שכל שנה אני

צוברת ניסיון,לומדת משהו חדש עם כל שנה שעוברת,אני

יותר מרגישה עצמאית,בטוחה,אחראית ובכלל מרגישה גם

יותר חופשייה.כן,לפעמים אני רוצה לחזור להיות קטנה,גם אם

זה לחלקיק שנייה,ולא בגלל שאז הייתי תלויה,ממש לא.זה

בגלל הזיכרונות,זה בגלל שדאגו לי לכל מחסור,והרגשתי שלא

משנה מה יקרה תמיד יהיה לי מענה לכל שאלה או בעיה.היום

את המענה הזה אני מוצאת לבד כי אני כבר לא ילדה,ולא נערה,

אני בחורה שיש לה אחריות כלפי עצמה וכלפי הסביבה.בקשר

ליום הולדתי אני אשקול אולי לעשות בכל זאת משהו קטן.

 

נ.ב - הכפתור ששמתי סוף סוף עלה לי,אז שוב תודה

לך נעמה על שני הכפתורים המהממים שהכנת לי 3>!

נכתב על ידי סנון , 28/8/2007 14:25  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-29/8/2007 14:18



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)