לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2007

סוכות של פעם וחורף של היום.


אני בהחלט מסכימה עם Maylo ,החורף זו גם העונה הכי

אהובה עליי מכל העונות.סוף,סוף הוא הגיע.אני אוהבת את

החורף דווקא בגלל שהכי פחות מזיעים,אפשר לשתות שוקו חם

תחת שמיכת פוך,להקשיב לקולות הגשם ולהריח את הריחות שהוא

משאיר אחריו,ובכלל להריח את ריחו של החורף עושה לי הרגשה

טובה,וברוך השם אני כבר מרגישה יותר טוב (רק שהאף עדיין שובת,

אבל העיקר אני מרגישה כבר יותר טוב).בחורף גם אפשר לראות קשת

בענן אחרי או בזמן גשם כשמסביב הכול רטוב ולח,ולשיר שירי גשם.

חג הסוכות בא אלינו לטובה,האמת היא שפעם הייתה לאנשים מאין

התלהבות מסוימת מחג סוכות,היום לצערי,לרובם זה כבר די נעלם

בדרך,כי נכון זה עדיין כיף ועדיין נחמד להיות בסוכה או לבנות אותה,

אבל פעם כשהייתי קטנה ואבי ז"ל בנה לנו למטה מתחת לבניין סוכה

מברזל,נהניתי לרדת למטה ולשבת בתוכה.הרגשתי באמת את האווירה

של החג,כי כולם בשכונה שלי בנו להם סוכות ואצלנו הסוכה הייתה

באיזשהו מקום משותפת לכולם וזה היה מאוד כיף.היום אין לי מושג

למה אבל זה קצת נעלם לי..כי היום אין כל כך סוכות בשכונה שלנו

חוץ מאלה שהם דתיים וחרדים.השאר כמעט ולא בונים וזה

קצת עצוב. בכל מקרה אני מאחלת לכולכם:

 

נכתב על ידי סנון , 27/9/2007 00:00  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-30/9/2007 15:54



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)