לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2007

חיבוק אחרון לאבא + למה להיות לבד זה כל כך רע?


לו החיבוק היה יכול להביע רגשות ומילים שאני

רוצה להגיד,הייתי מחבקת אותו חיבוק ארוך.לו החיבוק

היה יכול למחות את הדמעות המלוחות שמציפות אותי

כל פעם מחדש,לא הייתי נותנת לו לעזוב ולו לרגע אחד.

כשאני חולמת עליו בלילות,אני חולמת שאני משוחחת איתו

בטלפון,שואלת לשלומו,ושומעת את קולו שעונה לי שהכול

בסדר איתו,למרות שזה לא אותו דבר כמו לראות ולחבק

אותו חיבוק אחרון,כדי להזכיר לו עד כמה הוא חסר לי בחיי.

חלקכם בוודאי יגידו שזה יכול להיות בגלל הגעגוע והחוסר

שעוד נותר בי,וזה אולי נכון.אולי טוב לו איפה שהוא נמצא

והוא מסתכל עליי מלמעלה,משגיח מידי פעם,גאה בי על

הישגים שעשיתי. אם יכולתי לראות אותו שוב הייתי בוודאי

מחבקת אותו בבכי שממלא את החולצה שלו בדמעות

המלוחות שלי.ולא עוזבת לשנייה.

 


זה בחירה שלי להיות לבד .אימי אומרת שאני מדברת שטויות,

ושלהביא ילדים או להתחתן וכולי,זה טוב.אני לא איזה כפוית טובה

שלא מודה לה על כך שהיא ואבי ז"ל הביאו אותי לעולם הזה.ממש

לא.אבל אני מרגישה שהיא מכריחה אותי בעצם להמשיך את השושלת

ולנהוג לפי הנורמה.למה היא צריכה לתת לי הרגשה כאילו אני חוטאת

בכך שאני אומרת שאני לא רוצה ילדים.כל פעם שאני מעלה איתה את

הנושא הזה מחדש היא טורחת תמיד להגיד לי כמה אני טועה,וכמה אני

מדברת עכשיו אבל בהמשך אני אשנה את דעתי,ואני עדיין בשלי,לא

זזה מהחלטתי.היא מרגיזה אותי בזה שהיא לא לפחות מכבדת אותי,

יותר מאשר מקבלת את זה. זה בחירה שלי בסופו של דבר,בטח שלא

שלה או של מישהו אחר מלבדי.אני היא זו שבוחרת בעצם להיות לבד,

בלי מחויבות מסוימת כלפי ילדים ובעל.כי אני בטח שלא ארצה לתת

להם להרגיש שהם נטל עליי ולהיפך.


ואל תדאגו אני לא מדוכאת או משהו כזה,פשוט הייתי צריכה

לפרוק את זה מעליי.וסליחה שמחקתי את הפוסט הקודם..

 

נכתב על ידי סנון , 30/11/2007 00:16  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Snun ב-1/12/2007 19:26
 



הביצה שהתפוצצה


מעשה שהיה כך היה - לפני זמן לא רב,אמא שלי הלכה לשכנה מתחתינו,

פתאום אני מריחה ברחבי הבית ריח של משהו נשרף,ולא חשבתי לרגע

שזה אצלי בבית.כי השכונה שלנו מלאה בחוליגנים.פתאום אחרי זמן קצר

שמעתי קול חבטה של משהו נחבט בחוזקה ברצפה,לא הבנתי מה קרה

 וישר יצאתי החוצה מחדרי לראות במה מדובר,להפתעתי גיליתי שאימי 

המצחיקולה חיממה לעצמה ביצה,ומשום מה שכחה אותה על הגז.הביצה

התחממה ונשרפה די מהר וכתוצאה מכך התפוצצה לכל עבר ושרפה קצת

את הקומקום .מה גם שבנוסף האש על הגז לא הייתה מכובת אז כיביתי

אותה מיד שלא יקרה אסון...עכשיו ברוך השם הכול בסדר ושלום לכולם,

מה שאני לא יכולה להעיד על הביצה שלא כל כך שרדה...

נכתב על ידי סנון , 27/11/2007 14:32  
112 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Snun ב-1/12/2007 19:25
 



סקר מספר 2 + עריכה..


מהו המחמם האולטימטיבי לחורף?

 

נ.ב - מחר אני מבטיחה לענות על כל התגובות כי

אני שוב לא רוצה להפריע לאחותי שרוצה לישון...

עריכה ותהיה קטנה...

מי שיודע מי בדיוק המציא את גרב האצבע,זו שנראית כמו כפפה

ליד,רק שזה בעצם לרגל,שיקום עכשיו! .זה הדבר הכי לא נוח והכי לא

פרקטי שיכול להיות.זה גרב מעצבנת,למרות שהיא מחממת מאוד.למה

אני צריכה להתאמץ כל כך לדחוף  את בהונותיי לתוך הגרב תוך כדי

תמרון? ועוד דבר,למה בחורף אני תמיד אבל תמיד מוצאת את עצמי

מנסה בכל דרך שהיא להתחמם.זה לא שאנחנו חיים באנטרקטיקה

ששם השלג והקור הם עזים,והדובים שם בגלל השומן הרב שיש להם

יכולים לשרוד.כי אני לא .ונכון שאני וחורף מסתדרים טוב ביחד,אבל

בעניין שלנסות לתפוס ממנו מחסה זה סיפור בנפרד..כי נניח בלילה

שזה הכי קר אני גורבת גרביים על מנת שבהונותיי לא יהפכו לסגולות

ויאלצו בחדר ניתוח לכרות לי אותן.. וכשאני הולכת לישון אני צריכה

להתכסות עד מעל הראש..ולא אני לא סובלת מבעיה כלשהי...רק

זקוקה לתשובה אחת שתסביר הכול.

נכתב על ידי סנון , 26/11/2007 00:10  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Snun ב-29/11/2007 14:23
 



גם אני לובשת גופיות של סבא,ארוכות וקצרות!


גם אני,כן,כן גם אני,אוהבת ללבוש גופיות של סבא בחורף..

הגופיות האלה שהן צבאיות ויש אותן בכל הצבעים,טוב אם ירוק

ולבן זה נחשב...אבל כן .הגופיות האלה מחממות אותי בימי החורף

הקר בצורה כל כך כפית שאני לא יכולה ללבוש משהו אחר .נכון

הבד הוא די דק,אבל הוא בהחלט עושה את העבודה יותר טוב(?)

מחולצה ארוכה רגילה.

נכתב על ידי סנון , 25/11/2007 01:02  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Snun ב-28/11/2007 17:56
 



לדף הבא
דפים:  

153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)