לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2008

להתרגל למה?


איך לעזאזל אומרים בחדשות עכשיו שכל מי שהצטרף למעגל ירי הטילים
צריך להתרגל.למה הוא צריך להתרגל בשם אלוהים.והוא עוד הוסיף שהם לא
מתורגלים כמו האחרים.למה האחרים זה פז"מ? מה.אני לא הבנתי.מה הוא חושב
לעצמו שזה משחק.זה שזה הישרדות אמיתי זה אנחנו יודעים,המשפט הזה נשמע
לי כאילו הוא אומר שהם לא כמו האחרים שיש להם את הידע להתגונן ולכן הם לא
מתורגלים היטב.ואני אומרת דבר כזה.אף אחד במדינה הזאת לא צריך להתרגל
לשום דבר.אף אחד לא צריך לסבול ולשמוע בחדשות על גן שהופגז או בית ספר.גם
ככה זה מספיק קשה המציאות הזאת שנחתה עלינו בלית ברירה.אז שלא יגידו
לכם שצריך להתרגל!
נכתב על ידי סנון , 31/12/2008 11:28  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טובלרון ב-16/1/2009 03:15
 



מבצע חיסול


זה נורא נחמד להראות לעולם איזה "שואה" אנחנו עושים להם במקום להראות
את הצד שלנו שנפגע כבר למעלה מ60 שנה.או שוכחים שאנחנו כמו סלחו לי במטוטא
על הביטוי אדיוטים,פתחנו להם את המעברים לסיוע הומניטרי.שאני לא מבינה למה
לפתוח שהם עוד ממשיכים לירות עלינו קסאמים,גראדים וכו' ואז לתקוף.זה לא שאני
מגנה את התקיפה שלנו.לא.להיפך,היינו ועודנו צריכים לתקוף במלא מובן הכוח.ולא,לא
אכפת לי מה אומרים עלינו בעולם.לא מפריע לי מה נהרג להם ולמה.מגיע להם לסבול
וכואב.הפחד העיקרי שלי זה התקיפה ביבשה.זה לא שלא צריך לעשות מבצע חיסול
כואב יותר ואולי במקביל לחפש גם את גלעד שליט שלו ולמשפחה שלו חייבים את זה.
אני רק אומרת שמישהו שם צריך להגן על החיילים שאולי ילכו לשם ולא להבטיח
להם שהם יהיו עוד מקרה של שבי או חלילה ל"ע.צה"ל צריך וחייב לעשות מאמצים
רבים יותר להגן עלינו אבל לא במחיר של עוד חללים.
נכתב על ידי סנון , 30/12/2008 15:39  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-31/12/2008 12:18
 



פינוי/בינוי


אני לא מבינה את זה.מדובר פה על החיים שלכם ושלנו.עושים פה פרוייקט
בינוי פינוי על מנת לשפר את איכות חיינו ושנוכל סוף סוף לחיות בבניין כראוי ולא
רעוע כמו שהם היום.ואתם במקום לבוא לישיבות,אסיפות משהו.או לפחות להביא
את החוזה לעו"ד,להבין שהחוזה לא טוב אתם יושבים שאננים שאנחנו העיקר נעשה
לכם בשבילכם את העבודה השחורה ואתם תקצרו את הפירות.לא.אני לא מסכימה.
הכי גרוע שמה שהיה כתוב בחוזה לא הפריע לכם.זה שכתבו מה כל אחד ואחד מכם
חייב לבנק ולמי הבית מעוקל לא הרתיע אתכם או הגעיל אתכם.לא התלוננתם ולא
נעליים.אנחנו לעומת זאת כן.נתתם לכל להיות כמו שהוא היום.אין בעיה.אני אומרת
לכם מראש.אם אתם לא ממש רוצים לדעת מה הולך פה,סבבה.לא צריך אבל אל
תתפלאו אם יום יבוא ואתם תצטרכו לפנות את הבית כי אתם לא קראתם או חתמתם
על חוזה שאחרים חתמו בשבילכם או תקבלו דירות שלא יהיו כראות עיניכם...רוצים
לעשות לנו משהו שהולך לשנות את החיים שלנו בבניין ובשכונה ולאף אחד מהשכנים
שלנו לא מזיז מה הולך להיות..חבל.הפסד שלהם? אולי.זה רק העתיד יגיד.אבל
איך שלא יהיה.שלא יבואו בטענות.
נכתב על ידי סנון , 29/12/2008 14:59  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלי רשת ביטחון ב-3/1/2009 18:58
 



היה מצחיק? תלוי את מי אתם שואלים..


זה היה מצחיק אבל משהו שם הפריע..התפקעתי מצחוק אבל בתוך תוכי הבנתי.
אם לא הבנתם זה אז היה בנוגע לשאלה של עינב ב. (ב"עד הבחירות זה ייעבור")
ללמה רק אותם ואותם הכוונה אשקלון,מפגיזים קסאמים..אז יקירתי,לא,זה לא בגלל
שאת ממוצע מזרחי והחברים שלך הם,איך היא אמרה את זה,פרידמנים? והיא לא
רוצה שהם יהיו פרידמנים מתים (לבד)? זה בגלל שבמשך מיותר למעלה מ-10 לא
רק את היחידה שסובלת אלא גם הצפון שהיה מופגז.קריית שמונה?.כן,כן.תתפלאי
לשמוע גב' עינב.גם ק.שמונה הופגזה ואיתו יחד הצפון כמעט כולו.אה,וגם הפיגועים
אם את זוכרת.פיגועים בת"א,ירושלים...אז אם אפשר ורצוי אנחנו לא רוצים בשום
אופן שיהיה יותר הפגזות,פיגועים,לא בצפון,לא בדרום.ולא בשום מקום אחר.אז
שקלי מילים,עינב.שקלי אותם היטב..אולי יצא לך משהו מזה..
נכתב על ידי סנון , 28/12/2008 14:09  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-30/12/2008 15:24
 



לדף הבא
דפים:  

153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)