לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

RocK N' RoLL Mada'FuckA


חוץ מזה, החיים שלי יפים...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

אז, פוסט אחרון לשבועיים + עצבים!


טוב אז נתחיל בזה שעוד כמה שעות אני אף מפה לשבועיים, ות'אמת, ממש ממש לא מתרגש, כבר כמעט סיימתי לארגן את המזוודה, כבר דיברתי עם כל החבר'ה וזה כמה כיף הולך להיות, אבל ממש לא מתלהב מהטיסה הזאת, אם בכלל יהיה כיף בסוף, דיברתי עם אנשים שהיו שם, וואו איזה טירוף המקום הזה, אבל מרוב הכנות וכסף שצריך להוציא וכל החרא הזה שעובר עלי עכשיו, כאילו כבר ירד לי מהטיסה הזאת...

אתמול בערב שהלכתי להביא כסף, התקשרת אלי, והתחלנו לדבר, דווקא שיחה זורמת ואחרי כמה דקות של פתיחה את אומרת "אני לא באה לישון אצלך, לא נעים... אני הולכת לס'...", תמיד שנאתי את הילדה הזאת ועכשיו היא גם לוקחת לי אותך?!?! בכלל אני שונא אותה!!! אני במשך עוד כמה דקות מנסה להבין למה את לא באה אלי ומתבאס, ואת אומרת לי כל מיני תירוצים, אני חייב להבין למה! אחרי עוד שתי דקות של שיחה עם מטח באוויר שלמרות שהוא קיים השיחה זרמה והכל, אמרת שאת צריכה לסיים כי עוד לא אירגנת את התיק לטיסה גם את, ויש לך עוד הרבה מה להביא, ואני די זרמתי עם זה למרות שלפני כמה דקות אמרת שאת מסיימת כבר לארגן את התיק, כי לשתינו כבר לא התאים לדבר עכשיו, אז סיימנו את השיחה יפה... לפחות...
כוסעמק אמרת שאת באה אלי, מה פתאום זה השתנה?!?! כבר שנה שלמה את יושבת אצלי בבית עד הלילה, כבר שנה אני בא אליך כל הזמן, מה פתאום גורם לך להתבייש לבוא אלי?


חייבת להיות סיבה יותר רצינית מכל התירוצים הגרועים האלו שהבאת לי... אני עוד יגלה אותם! בזמן האחרון בכלל משהו בינינו מרגיש לי מוזר... כאילו הסיכויים שלי איתך אפסיים, אבל בכל זאת יש אור בקצה המנהרה, דיייייי אני לא יודע להסביר את זה ולא יודע כלום, והכל כל כך מוזר לי עכשיו!!!

טוב, אולי זה סתם העצבים של הבוקר, רציתי לכתוב את זה כבר אתמול בלילה, אבל לא היה לי כוח, אז כתבתי את זה עכשיו, וכנראה שהבוקר לא עושה לי טוב, ככה אני...
מקווה שהטיסה תהיה כיפית, ושאני באמת יהנה, ויעזוב את כל החרא הזה, ושהכל יהיה טוב, עדיין יש בי טיפה של אופטימיות...

נכתב על ידי פוגי (המקורי) , 28/7/2011 14:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להוציא אותך מראש...


אני מוצא את עצמי עכשיו אחרי פאקינג יום מבאס, שהתחיל בלקום בלקום ב7 בבוקר בשביל טסט מזדיין ב12 וחצי, ששכחתי את הת.ז. שלי והייתי צריך להיות מטורטר עם דאגות איזה שעתיים עד שהשגתי אותו, אחרי זה לחזור הביתה מותש, ולשבת ולחכות לטלפון עוד כמה שעות טובות, כשבטלפון מודיעים לי שנכשלתי בטסט על טעות אחת מסכנה, למרות שהיה לי טסט מעולה חוץ מהטעות המזדיינת הזאת... אחרי כל זה עכשיו אני צריך ללכת לבית של אבא שלי לבקש כסף ולארגן תיק לטיסה הזאת, שכבר ממש אין לי זין אליה ואו לראות את אבא שלי.... ועכשיו אחרי כל היום המבאס הזה שעוד לא נגמר, אני מוצא את עצמי 10 דקות אחרי שמודיעים לי שנכשלתי בטסט במקום להתבאס, מסתכל בטלפון על השם שלך... פאקינג איזה 15 דקות ישבתי עכשיו מול השם שלך בשיא החום בסלון ומקווה שתתקשרי בזמן הזה, ולמה בכלל שתתקשרי עכשיו, את הרי עובדת... ואם כבר אנחנו מדברים זה רק בערב, אבל אני בשלי מצפה...
כוסעמק עד שחשבתי שעברתי אותך, דווקא ביום שאמורים מיליון ואחד דברים להעסיק אותי, אני מסתכל בפלאפון ובמקום להתבאס על מלא דברים אני חושב עליך ומתבאס ממך...

וואו כוסעמק אני חייב לעבור את זה כבר, אני כבר מתחיל להיות פטטי עם הרדיפות המפגרות האלה שלי...
אני מקווה שההתנהגות הנחמדה שלך אלי אומרת משהו... כי אם לא אני סתם מבזבז זמן ועצבים מיותרים... 
נכתב על ידי פוגי (המקורי) , 27/7/2011 16:21  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  פוגי (המקורי)

גיל: 30




101
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוגי (המקורי) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוגי (המקורי) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)