לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

IN MY CLOSET - FASHION BLOG


בלוג אופנה וצילום המזמין אתכם היישר אל תוך ארון הבגדים שלי!

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

יום הולדת 3 !!!


היום לפני 3 שנים קרה דבר מדהים, דבר שרק בדיעבד, כשאני מסתכלת אחורה ורואה את כל התהליך שעברתי בדרך, אני מבינה כמה חשוב וכמה משמעותי הוא!. לפני 3 שנים בדיוק נפתח הבלוג, על ידי ילדה בת 15 שלמען האמת לא ידעה הרבה על אופנה, זה אמנם היה החלום שלה מגיל 7 אבל היא מעולם לא עשתה הרבה בשביל להגשים אותו. ולבוש בשבילה היה רק עוד דבר שחייבים לעשות, כי זה מה שהחברה קבעה. בלוגים היו דבר דיי קרוב לחיי היום יום שלי כיוון שאת רוב הילדות העברתי בבניית אתרים, אני זוכרת שיום אחד הגעתי להבנה שכל מה שמעסיק אותי באתרים האלה זה העיצוב שלהם ולא התוכן. לאחר כמה זמן נחשפתי לבלוג אופנה בישראבלוג שמילא אותי בהמון השראה ופקח לי את העיניים לגבי העולם הזה, התחלתי לעקוב אחרי הבלוג, לשאול שאלות ולהתעניין ולאט לאט קיבלתי אומץ לשים על עצמי כל מיני בגדים שלא העזתי לשים קודם, בגדים שהיום נראים לי נורמליים ולגיטימיים לחלוטין. החלטתי לעזוב את כל העניין של בניית אתרים ופתחתי בלוג. בהתחלה לא בדיוק ידעתי במה אני רוצה להתמקד אבל ידעתי שהוא יכלול אופנה ועיצוב, אז התחלתי בעיצוב סטים בפוליבור ומשם זה התקדם לצילום בגדים שקניתי ולבסוף החלטתי להעלות אאוטפיטים מצולמים. כמובן שכשאני מסתכלת אחורה לפוסטים הראשונים אני טיפה מזדעזעת כיוון שהטעם שלי השתנה מן הקצה אל הקצה אבל היו המון תגובות מחמיאות שנתנו לי כל כך הרבה מוטיבציה וכל כך הרבה ביטחון להמשיך.
עם הזמן הטעם שלי התחזק, התבסס והתגבש לסגנון אישי שאותו אתם יכולים לראות היום. אתם אולי לא לגמרי מודעים לכך, אבל כל הדבר הזה, כל הבלוג הזה נוצר בזכותכם והתקדם בזכותכם. בזכות אותם קוראים ומגיבים וצופים וכמובן המבקרים, שעמדו על שלהם ואמרו את האמת גם אם היא מכוערת, למדתי מכל תגובה ותגובה והשתפרתי וזה רק בזכותכם. אני מודה לכל אחד ואחת מכם על שהייתם כאן בשבילי במשך 3 השנים האחרונות. כי אתם לא רק עזרתם לי לפתח טעם אישי או סגנון, אתם עזרתם לי להפוך למי שאני היום, לבן אדם שאני עם הדעות שלי והבטחון והחלומות.. אז תודה! אני באמת אוהבת אתכם ואני לא אומרת את זה הרבה! אז תודה תודה תודה ♥♥

כשפתחתי את הבלוג בחיים לא דמיינתי לעצמי שהוא יהפוך למה שהוא היום, לחלק חשוב מהחיים שלי. אני לא אחת שמתמידה, אף פעם לא הייתי, אז לנהל בלוג שקיים כבר 3 שנים ולפרסם פוסטים בהתמדה זה ממש לא משהו מובן מאליו מבחינתי. הבלוג נכנס לי חזק לחיים ואין ספק שהוא החלק הכי מרכזי ומשמעותי בהם כרגע. וזה לגמרי משתלם! כי מעולם, אפילו בחלומות הכי פרועים שלי לא העלתי בדמיוני שהבלוג יופיע במגזין ארצי או עולמי כמו Teenvogue וכד'. אז אני מאחלת לי ולבלוג עוד המון שנים מוצלחות ומאושרות כמו אלה ומי יתן ונפגש גם בשנה הבאה ואולי אפילו עם עוד כמה הצלחות לאוסף! ☺

שוב המון תודה למקום שהיה הבית שלי במשך יותר משנתיים! אוהבת ומקווה לחזור לעדכן גם כאן ♥♥

 

נכתב על ידי , 25/7/2014 20:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





49,843
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe trendy lady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The trendy lady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)