לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simply Y


Every day Is a present. Tomorrow, He will be past.

Avatarכינוי:  מטר שישים ובמבה אדומה

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

OMG


איזה לילה.

כואב לי הראש ברמות מפוצצות, למרות שהדבר היחיד ששתיתי היה שלוק בירה מדאבל די- וגם זה כי הייתי ממש ממש ממש ממש צמאה!

 

יצאנו בספונטניות ל"נשף חנוכה" כמו שקוראים לכל המסיבות בערך שעושים בחג הזה,

בדרך למועדון קיבלתי סמס. 

ממי? ובכן, בהתחשב בעובשה שאנחנו בדרך למועדון הכי גדול בעיר, ובכל מסיבה שם הוא שולח לי הודעה, אז התשובה "א" לא מפתיעה אף אחד.

אז כן, א' היה

וכן, היינו ביחד

וכן, אני חושבת שהוא שוב רוצה לחזור

אבל די, נמאס לי

למה המשמעת העצמית שלי ברצפה?! למה אני לא יכולה להגיד "לא, הפעם אני לא אהיה עם א', מספיק!"

הוא גם היה ממש שיכור ומסטול וכל הזמן התנדנד וכמעט הפיל אותי ובכללי הוא היה ממש אגרסיבי ולא רצה שאני ודאבל די נלך הביתה, גם כשהיה 5 בבוקר! 

סמסים דביקים ליוו אותי בהכנסי למיטה, כגון "כבר מתגעגע" ו"תבטיחי לבוא לבקר החופש הזה" וכאלה.

אני משתגעת. 


בנוסף לבלא'גן הזה, אני ודאבל די קיימנו שיחת ווידוים רצינית למדי על הבר XD

סיפרתי לה על א'. ז"א ששכבנו בקיץ.

הדברים שהיא אמרה לי אח"כ ממש ממש ממש הפתיעו אותי.

קודם כל, גם היא כבר לא בתולה. ואפילו כמה ימים לפניי. 

שנית, התימני יוצא מהארון. והוא לא סיפר לי את זה, כי הוא מפחד מהתגובה שלי.

הוא סיפר את זה לדאבל די, ולא סיפר לי!

ירדו לי דמעות. לא בהסטריה, כי בכל זאת אנחנו במסיבה, אבל היה לי כ"כ כואב לחשוב שקשה לו לספר לי את זה. אנחנו חברים הכי טובים מהגן, זה אמור להיות לו כ"כ טבעי !

מצד שני, גם לי לקח כמעט חצי שנה לספר לדאבל די שאני כבר לא בתולה, וההיפך. שיט. 

 

 

מנסה לנצל את ארבעת ימי החופש לפני הטיול, ויוצאת גם היום למסיבה-

Y

 

עריכה: 

בכל העומס הנפשי הזה שכחתי לציין שתי עובדות מעולות ביותר שבעקבותיהן היה לי בכלל את המוד לצאת -רק- עם דאבל די למסיבה [דבר שקרה אולי פעם אחת בחיים]-

עברתי תאוריה ראשונה על אפס טעויות,

ועברתי שלב במיונים למשלחת! ווהווווווווווווווווו!

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 21/12/2011 16:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטר שישים ובמבה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטר שישים ובמבה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)