לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simply Y


Every day Is a present. Tomorrow, He will be past.

Avatarכינוי:  מטר שישים ובמבה אדומה

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

חנו-קר


טוב חברים,

הגיע הזמן להפרד.

לא, אני לא סוגרת תבלוג

אני גם לא נכנסת לאיזה תקופת מבחנים או משהו

אני לא הולכת לישון ואקום לכתוב מחר בבוקר

אני גם לא נוסעת לאילת

הפעם, אני נוסעת למכתש רמון.

ארבעה ימים

בלי מקלחת

בקור

בגשם ? [אמן שלא] 

בלי אוכל [סתם, יהיה קצת]

בלי מים [יהיו מים, אבל אני אשתה נסטי]

במסלולים הקשים והמפרכים 

 

אני לא אשרוד.

ולכן, אני אומרת לכם שלום.

 

סתאאאאאאאאאאאאם!

זה הטיול הכי שווה בחיים,

ואני אחזור ביום רביעי כמו גדולה ואשתף אתכם בחוויות :) 

[למרות שכנראה שאלך לישון ישר אח"כ.. ואחרי מקלחת כמובן! אז אולי נדחה את העדכונים לסופ"ש?]

 

אני לא אחסר לכם, בדוגרי, אל תכחישו את זה מוציא לשון

 

מקווה שאנחנו נאכל שימורים קצת יותר איכותיים מזה: 


 

שלכם,

עדיין לא סיימה לארוז ועייפה מתמיד-

Y

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 24/12/2011 22:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטר שישים ובמבה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטר שישים ובמבה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)