לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simply Y


Every day Is a present. Tomorrow, He will be past.

Avatarכינוי:  מטר שישים ובמבה אדומה

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

נוסטלגיה ודמעות


16 שעות שינה,

ואני עדיין עייפה.

 

האפס עבר טסט היום.

סקס עם האקס במושב האחורי, מישהו? קריצה

Just kidding. Not gonna happen.

is that so?

 

אני חייבת להפסיק לסתור את עצמי כל הזמן.

 

הו כן, 

ומה לעזאזל עושים בסילבסטר?!



 

בקרוב חוויות מהטיול,

כרגע, עייפה מידי ומפחדת מכמות המטלות לסופ"ש הזה

Y

 

עריכה:

עכשיו 3 בבוקר, 

אני לא נרדמת..

החלטתי לבחון את הטיימליין הזה בפייסבוק

2008

2009

2010

דוגרי, 2010 הייתה אחלה שנה. 

הרבה יותר מאחלה

היא הייתה מדהימה

הימים המוצלחים של כיתה ט'.

השיא בריקוד

השיא בחיי החברה

השיא בחיי האהבה

מאז הכל הידרדר.

אני מתגעגעת אלייך, כמו שהיית ב2010

כשטסת ליוון יום לפני יום ההולדת שלי,

ונפגשנו בדיוק בחצות, והלכנו ביחד אלייך הביתה

ולפני שהלכתי, העמדת אותי במטבח. "חכי רגע", רצת בחזרה לחדר וראיתי אותך פותח את הארון העליון. בצעדים קטנים, שקטים ומהירים חזרתי לכניסה לחדר ונשענתי על המשקוף. "מה זה?" שאלתי ולא הסכמת להגיד, ואז הוצאת דובי ענקי עטוף בצלופן, מחבק לב בצבע אדום.

קפצתי עליך וחיבקתי אותך, לא שינה לי שהצלופן מרעיש. 

ליווית אותי לקצה הרחוב, וישבנו בתחנה עד שההורים שלי באו לקחת אותי. נפרדנו בנשיקה וחיבוק ואמרת שתתגעגע, אמרתי שגם אני.

ככה בילינו את חופשת הפסח- אתה ביוון, אני באילת, ושנינו מתגעגעים עד אין סוף. פוסטים אוהבים ולבביים ממך על הפרופיל שלי היו הדבר הכי טוב בחופש.

 

וחוץ ממך, אני רואה את כל החברים הקרובים שהתרחקו לאט לאט, 

שפעם היינו מדברים הרבה- 

כמה ילדותי שזה ישמע, אבל הייתי מקובלת

כזאת שכולם אוהבים

שחסרה לכולם כשהיא לא נמצאת

שכולם רוצים לדבר איתה

שיש לה בדיחות פרטיות עם כולם

שהחברות שלה הן החברות -הכי- טובות שלה.

 

ועכשיו? חצי מאותם אנשים כבר ניתקו את הקשר איתי

כשאני לא נמצאת, ישים לב במקרה הטוב מי שיושב לידי

שלא מבינה את הבדיחות הפרטיות של החבר'ה שלה

ושלחברות שלה יש חברה הכי טובה

שהיא לא היא.

 

כן, הטיימליין של פייסבוק גרוע.

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 30/12/2011 03:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטר שישים ובמבה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטר שישים ובמבה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)