לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simply Y


Every day Is a present. Tomorrow, He will be past.

Avatarכינוי:  מטר שישים ובמבה אדומה

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012


על מעללי הסופ"ש תשמעו בהזמדנות, 

אבל כרגע, בואו תשמעו סיפור על בחור ושמו סתיו, ותעזרו לי להחליט כמה הוא אפס מ1 עד, ובכן.. 0.

 

קלואי [חברה מהכיתה, אמריקאית במקור] שמעה על מה שקורה עם סתיו, סיפרתי לה שדיברנו והוא אמר שהוא לא בקטע עם אף אחת אחרת.

היום היא נגשה אליי- 

" אני חושבת שאת צריכה לדבר עם טל. "

טל זו ילדה מהשכבה, שגם היא בעניין של סתיו. קרה בניהם משהו פעם אבל זה לא מתפתח לשום מקום כי לפי מה שהבנתי הוא פשוט לא בעניין שלה.

בירור מהיר הציג בפניי את העניינים:

אני סיפרתי לה מה שסתיו אמר, ובמקביל סתיו אמר לטל אותו דבר. 

היא טענה שאנחנו צריכות לדבר כדי שלא יהיה מצב שהוא משחק בשתינו.

טל תפסה אותי בהפסקה אבל היתי על סף דמעות אז העדפתי ללכת לבית של קאשה בנתיים.. אחרי צ'יק פליק קלאסי וכוס שתיה חמה חזרנו לבית הספר.

"מה רצית?" אזרתי אומץ ושלחתי אסאמאס לגל. 

"טוב אני וסתיו בקטע, או היינו בסוג של קשר-לא קשר לא מחייב, וקבענו שלא מספרים אבל אם יש מישהי/ו אחר אז אומרים אחד לשני כדי לא לגרור את זה סתם. קלואי סיפרה לי מה שסיפרה לה כי היא חשבה שזה לא הוגן כלפי שתינו. אין שום בעיה שתהי עם סתיו, באמת שלא. כששאלתי אותו אם התנשקתם או אם יש משהו אז הוא אמר לי שלא, למרות שאני יודעת שיש. אז קלואי סיפרה לשתינו כדי שלא ניפגע. אז אין שום בעיה שתהי עם סתיו, רק שתדעי פשוט על בסיס מה הקשר התחיל כי לא קלואי ולא אני רוצות שתיפגעי. זהו בערך.. תבחרי לעשות עם זה מה שאת רוצה, למרות שאני לא בטוחה שרצוי שסתיו ידע שאת יודעת מזה." 

לפי מה שהיא ספרה, הפעם האחרונה שקרה בניהם משהו הייתה לפני שבועיים בערך, ז"א אחרי השיחה המפורסמת אבל לפני ששאלתי אותו.

אז לפי מה שהיא ספרה, הוא לא שיקר לי- אלא לה. ואני מבינה למה הוא לא סיפר לה, הרי כמו שהם סיכמו שהם לא מספרים ככה הוא לא סיפר עליי, מתוך כבוד. לא?

אבל גל בשלה והיא טוענת שאמנם לא קרה כלום אבל הוא גם לא חתך, ז"א שלפי ההסכם שלהם בעקרון אין לו אף אחת והם יכולים להמשיך, פרט לעובדה שקלואי סיפרה לה על מה שקורה בנינו. 

 

אני מבולבלת, 

הוא משחק בי?

הוא משחק בה?

יש בכלל סיכוי שהוא ירצה שנחזור להיות ביחד? 

 

 

בבקשה תעזרו לי ,

הלך לי כל ההגיון.

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 19/2/2012 15:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטר שישים ובמבה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטר שישים ובמבה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)