לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simply Y


Every day Is a present. Tomorrow, He will be past.

Avatarכינוי:  מטר שישים ובמבה אדומה

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

secrets


אז חדשות טובות

נדמה לי..

 

אני וסתיו שוב בקשר

זה סודי בנתיים, ולא מחייב והיחיד שיודע על זה הוא גבי.

אבל טוב לי

באמת, לא בכיתי בכלל מאז שזה קרה, ובד"כ כל פעם שהיינו ביחד הייתי מתפרקת לגבי בטלפון בבכי של חצי שעה לפחות.

אז זה סימן טוב, לא?

נוסף לכך, סתיו ביקש ש"נקבע חוקים". 

בהתחלה הייתי קצת נגד, כי קשר 'רומנטי', וחוקים- לא הולכים ביחד. אבל שמעתי מה יש לו להגיד. וזה הרגיע אותי לגמרי.

*אף אחד לא ידע חוץ מגבי ומהחבר הכי טוב של סתיו

מקובל.

*אם מישהו מאיתנו רוצה להיות עם מישהו אחר- במסיבה או משהו בסגנון, מודיעים לפני שקורה משהו, ומוודאים שהצד השני בסדר עם זה.

מקובל נוכח העובדה שאני נוסעת לגני התערוכה בפורים והוא למוסד, ובטח לשנינו יהיה סטוץ.

*לא מספרים כלום, אלא אם / עד שזה יהיה רציני.

מקובל בריבוע! בעיקר לנוכח העובדה שהוא זה שהציע את החוק הזה. 

"וואו, רציני?" גיחכתי לעצמי

"כן, תתפלאי. אני לא פוסל את האופציה לגמרי, אבל אני רוצה לראות איך הולך לנו לפני שאנחנו צוללים פנימה".

אני לא אשקר אם אגיד שאין לי טיפטיפה תקוות שהוא בהחלט יחליט שמתאים לו קשר רציני איתי, אבל בנתיים אני מתרכזת בעכשיו. ועכשיו כיף לי. 

*אם למישהו מאיתנו קשה, לא מתאים, הוא צריך זמן לעצמו- הוא בא לדבר עם הצד השני. 

הוא הדגיש את החוק הזה, כי נעלמתי לו לשבוע אחרי הפעם האחרונה, בגלל כל הבלבול הזה שהייתי בו. 

"מובן? בואי לדבר איתי קודם! אל תברחי לי סתם"

מקובל. 

 

אני מקווה שזה יהיה בסדר ושאני אצליח לשמור על זה בסוד,

כי זה הדבר הכי קשה - לא לספר לחברות שלי. בעיקר לקאשה, היא הייתה מעורבת בכל מה שקרה עם סתיו. 

ביקשתי מגבי שישמור עליי בקטע הזה, כי אני טיפה רכלנית- מודה. 

זהו. יוצאים לדרך בתקווה שנגמרו הדמעות.

 

-

 

גבי עבר את האודישנים לכוכב נולד. איך אני גאה בו! 

 

-

 

חדשות טובות נוספות-

למי מכם שיודע, 

ההורים שלי לא מתים על ערבים. והבת מצווה של אחותי מתקרבת. וסתיו והתימני מוזמנים אוטומטית. 

רק עם גבי הייתה בעיה, פחדתי שהם יעשו בלגנים.

להפתעתי הרבה- לאמא אין בעיה :)

"אני גם ככה לא זוכרת איך הוא נראה. רק אל תגידי לאבא איך קוראים לו ויהיה בסדר".

אמא אין עלייך! חיבוק של הסוררת

 

 

שתהיה לנו שבת מקסימה וחורפית

שלכם-

Y

 

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 2/3/2012 14:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטר שישים ובמבה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטר שישים ובמבה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)