לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simply Y


Every day Is a present. Tomorrow, He will be past.

Avatarכינוי:  מטר שישים ובמבה אדומה

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

stop taking me as obvious


אם יש משהו שאני שונאת 

זה להלקח כמובנת מאליו.

זה שאנשים מניחים שאני פשוט אשאר שם,לא משנה מה

ומרשים לעצמם לזלזל בקשר שלהם איתי

ותוך כדי, גם בי, בתור בן אדם.

 

זה התחיל עם סתיו

ששמר אותי לעצמו ומצד שני השאיר את כל הדלתות שלו פתוחות.

אז ניצלתי את הדלתות האלו גם בשבילי.

 

זה המשיך לגבי

שלא דיברתי איתו כ"כ הרבה זמן,

והיום כשהתחשק לי לשבת איתו ולדבר על איך היה עצמאות או בכללי אם היה משהו מיוחד לאחרונה-

הוא היה עסוק בסטנדאפ שהוא ראה אתמול, בבחורה החדשה שהוא מתעניין בה, ובחבר שלו שפתאום הופיע משום מקום והוזמן להצטרף. באמצע הסיפור שלנו.

לבסוף אני גורשתי מהמקום בבושת פנים ובברכת "אז דברי איתי אח"כ?"

לא. לא עובד ככה.

 

כנ"ל אמא שלי

שנכנסה היום הביתה בשעה ארבע, ביום היחיד בו אני חוזרת מבית הספר לפני אחת ומרשה לעצמי לנוח צהריים, והתעצבנה אני כ"כ התעצלתי שלא הגדלתי ראש וחשבתי לסדר את המטבח לפני שאני יוצאת לצופים, כאילו זה הדבר הראשון שמעניין אותי כשאני חוזרת הביתה.

 

לא חסרים עוד אנשים כאלו

שלוקחים אותי כמובן מאליו ופשוט נוהגים בצורה כזו כלפיי

וזה כ"כ מרגיז!

ואין לי שום דבר לעשות בנוגע לזה :/

 

והפוסט הזה היה בטיוטות זמן מה

כי פשוט לא התחשק לי שכולם יקראו. 

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 2/5/2012 16:11  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטר שישים ובמבה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטר שישים ובמבה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)