לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simply Y


Every day Is a present. Tomorrow, He will be past.

Avatarכינוי:  מטר שישים ובמבה אדומה

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

א'לכוהול.


לא ארחיב יותר מידי

בשורה התחתונה

היה כסאח מטורף עם ההורים, והלכתי לישון אצל קאשה יחד עם כל הבנות.

היה לה בית ריק,

הייתה וודקה ואוכל ומוזיקה וכל החברות.

החלטתי שזין על העולם-

אני שותה.

 

שוט

ועוד שוט

ועוד שוט

שתיתי בערך 8 שוטים, שזה ממש המון בשביל פעם ראשונה.

נלחצתי מהרגע הזה שבו זה יתחיל להשפיע, כי לא ידעתי למה לצפות.

נעמדתי לרגע ואז הרגשתי מסוחררת

התנדנדתי מצד לצד,

דאבל די התחילה לצחוק שהנה זה מתחיל להשפיע עליי

הבנות היו מתות לראות איך אני נראית כשאני שיכורה. 

אז היה מצחיק, התפקענו, רקדנו, קפצנו בטרמפולינה הענקית בגינה, 

דיברתי עם א' בטלפון (חזרנו להיות בקשר בזמן האחרון)

והוא וחבר קפצו אלינו. עד שהם הגיעו כבר הייתי שיכורה ומאושרת, מדלגת וחייכנית.

כבר שכחתי איך הוא יכול להיות בן זונה הא' הזה.

הוא נישק אותי. 

ואז הלכנו וישבנו באוטו.

ושוב, חווית האוטו, איך אני שונאת לעשות את זה באוטו!!!!!!!!!!!!!!!!!

חתיכת קקי, אפילו ניסה לשכנע אותי לעשות את זה בלי קונדום. 

אגואיסט. 

באלוהים ששכחתי כמה הוא מרוכז בעצמו.

היד שלו עובדת, שם למטה,

ובמקביל היד השניה שולחת אסאמאס

אדיוט

דביל

מטומטם

למה לא יכולת להשאר רק ידיד?!

 

אלכוהול

וא'

לא הולכים ביחד. 

 

 

Y.

התנזרות עלאק.

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 25/6/2012 20:22  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטר שישים ובמבה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטר שישים ובמבה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)