לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simply Y


Every day Is a present. Tomorrow, He will be past.

Avatarכינוי:  מטר שישים ובמבה אדומה

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

Stay the night


זה היה לילה קשה..

התרווחנו על הספה במרתף שלו, צפינו בסרט.. ובסדרה.. ובעוד סדרה..

הוא ישב עם רגליים על השולחן, ואני שכבתי עם הרגליים עליו.

"אנחנו נדבר בסופו של דבר, או שרק נראה סרטים?" הוא שבר את השתיקה הכ"כ מביכה ששררה שם מאז שהגעתי. 

"אפשר לדבר" הרגשתי את הגוש מתחיל לטפס בגרון, והתפללתי שלא ימנע ממני לדבר. 

הרצתי לעצמי את השיחה הזו בראש שוב ושוב, וגם במהלכה כל משפט שהוצאתי מהפה אמרתי שלוש פעמים בראש. 

"אוקי, אז עצרנו ב..." הוא פותח באייפון שלו את ההתכתבות הארוכה והטעונה מיום חמישי ומצטט: "אין לזה פתרון ובגלל זה זה כ"כ מתסכל, כוסאמק, קוף, קוף, קוף, קוף, קוף, סימן קריאה" הוא מחייך. אני מגניבה חצי חיוך ומלווה אותו בחצי אגרוף לעבר הכתף שלו, "די להיות ציני".

אנחנו מדברים ומחפשים פתרון למצב המוזר הזה שנקלענו אליו.

"מה את חושבת שצריך לעשות?" הוא שואל.

כבר סיכמנו שלנתק קשר יהיה כואב מידי לשנינו, ומתכונת ה"ידידים עם הטבות" לא ממש מוכיחה את עצמה. מצד אחד, אף אחד מאיתנו הוא לא "רק ידיד" של השני, ומצד שני- הוא מפחד להכנס חזרה לקשר המוגדר הזה כדי שלא נאבד אחד את השני. אולי זה תירוץ, אבל אני ידועה כנאיבית אז אני מאמינה לו. 

הדמעות פורצות בשלב כלשהו כשרף התסכול מגיע עד מעל הגבות, ובגלל שחשוך ואני קצת רחוקה ממנו אני חושבת שאולי הוא לא ישים לב.

"Y?" הוא קורא. אני מנסה לענות אבל הקול לא יוצא, יש רק גוש עצום בגרון וראיה שהולכת ומיטשטשת עם כל דמעה.

"Y?!" הוא מזדקף לפתע ומתקרב אליי, "את בוכה? אל תבכי! די, די, אל תבכי!" המבט על הפנים שלו מראה אכפתיות... הוא מושך אותי אליו ומחבק אותי חזק חזק, ואני מניחה לעצמי לטבוע בחיבוק הזה. 

אנחנו נשארים ככה קצת, הוא מלטף אותי ומגניב נשיקה על המצח. מפעם לפעם אנחנו נותנים לטלוויזיה להסיח את דעתנו. "על מה את חושבת?"

אני חושבת שאני אוהבת אותו, ואני רוצה להגיד לו את זה. ואני חוזרת על המשפט חמש פעמים בראש, לוקחת אוויר, ו- כלום. לא יוצאת מילה.

אז אני מנידה בראשי לשלילה ובקושי מצליחה לסנן "סתם..."

הוא לא קונה את זה. "נן, אני ממש יכול לראות את המחשבה עוברת לך בראש. יש לך פרצוף חושב" הוא הוסיף. "תגידי לי".

אני נושמת עמוק ואומרת מהר לפני שהגוש יטפס בחזרה- "אני חושבת שאני אוהבת אותך, אבל שזה לא ממש משנה". 

לאורך כל הערב אני מנסה לפענח את הבעות הפנים שלו, אך ללא הצלחה. הוא עוטף אותי שוב, ראשו על כתפי "אוהבת-אוהבת?" אני מהנהנת. הוא מתנתק ממני לרגע, "את יודעת שאני מת עלייך..." הוא אומר ואני מריחה את ה"אבל" מתקרב.. הרי "אוהב" זה לא "מת". אבל הוא לא ממש מגיע. אני מרכינה ראש, לא מסוגלת להישיר את המבט אל עיניו. "אני פשוט מפחד שזה יתקלקל לנו. 'חברה' זה לא כמו עכשיו, זה להיות איתה במקרה הרע חודש, במקרה הטוב שלושה, ואז זה מתקלקל. אז למה להכנס לזה בידיעה שזה יהרוס?"

אני מגניבה חיוך לנוכח האירוניה שבדבר. "זה מה שחשבת גם בפעם הקודמת?" אני מתאמצת לשאול. "לא, ממש לא! זה תוצאה של בגרות, ונסיון טיפה.. בכל זאת, עברו שנתיים..".

אני חושבת שזה טיפשי שאם שניים רוצים אחד את השני הם לא יהיו ביחד רק בגלל העובדה שזה יגמר בסופו של דבר. צריך לחיות את הרגע. אני שותקת ומתרחקת ממנו טיפה. הוא משעין את מרפקיו על הברכיים ומרכין את הראש. "אני רוצה אותך. אין לך מושג כמה קשה לי להסתכל לך בעיניים עכשיו- אני מסתכל עלייך ורוצה לנשק אותך, אבל מחזיק את עצמי".

אני פונה לנעול נעליים וללכת, מניחה שקשה לו בחברתי. 

"את הולכת??" הוא שואל בפליאה מהולה בצער. אני רוכסת את המגף הראשון, פונה לשני ואומרת "חשבתי שזה יקל עליך.."

הוא מתקרב ומתיישב צמוד אלי. "אל תלכי".

אני יושבת שם, ראשי שעון בין ידי, מגף אחד סגור והשני חצי על הרגל. בסופו של דבר אני חולצת אותם בחזרה ואנחנו נשכבים על הספה. אני מניחה את הראש על החזה שלו ומאזינה לפעימות הלב החזקות שלו. הוא מעביר את אצבעותיו על העורף שלי ועל הכתף החשופה, ובידי הפנויה הוא אוחז את ידי. קשה לי לנשום, ואני לא מסוגלת לדבר. נאלמתי דום, ומכאן לשם מתגנבת לה עוד דמעה חמקנית במורד הלחי. 

הוא עוקצני, אין מה לעשות- ציניות עוזרת לו להתמודד. אני קמה בבת אחת ודוחפת אותו "די להיות אדיוט! אני מדברת איתך על מה שאני מרגישה!" הוא מסתכל עליי רגע ואומר שהוא מצטער. אני נותנת בו מבט ממושך ומצטערת עמוקות שאיני יכולה לנשק אותו.

"מה זה המבט המזלזל הזה?!" אני מתנערת ומבחינה בו מדבר אליי."זה לא מבט מזלזל" אני מופתעת על מה שהוא חשב. "זה היה מזלזל אחושרמוטה!"

"זה לא היה זלזול" אני מתגוננת

"אז מה זה היה?" הוא מסתקרן. אני חושבת לרגע אם זה ישנה משהו אם אניח את כל הקלפים על השולחן. "זה היה מבט של 'אוף, למה אני לא יכולה לנשק אותו?". הוא מביט בי לרגע, מזדהה, ואני חושבת מה יקרה אם נתנשק. אני חוזרת לשכב עליו, מניחה את ידי מתחת לסנטר, הפנים שלנו סנטימטרים ספורים אלה מאלה.

"אני חרמן מת". שנינו מגחכים. "זה לא פייר מה שאת עושה כאן". אני מפסיקה לחייך לפתע, משתהה על אותה מחשבה ממקודם, ורוכנת לנשק אותו.

לא עברה שניה מאז שהשפתיים שלנו נגעו, והוא מסיט את הראש. אני בתגובה הולמת באגרופי על חזהו ונכנעת לידיים שלו ששוב מחבקות אותי חזק.

"על מה את חושבת?" הוא פוצה את פיו אחרי דקה של שתיקה. "על כמה שאני מטומטמת" אני לוחשת שקול כ"כ חלש, שאני כמעט לא בטוחה שאמרתי את זה. "את לא מטומטמת" הוא אומר, אבל הדמעות שלי חושבות אחרת. "הי, הי!" הוא מתיישב ומישיר מבט לעיניי "את לא מטומטמת!"

המשך הערב מתנהל במעט מאוד מילים. אני שוכבת מעליו, הוא מחבק, מלטף, אנחנו אוחזים ידיים ומפעם לפעם מגניבים משפט. 

בטלוויזיה יש סדרה על רוצח נשים. כבר בסרט שראינו קודם הוכח שאני לא מגיבה טוב לאלימות- וכך בכל פעם שהיה דם או מכות מסוג כלשהן, התחבאתי בחיקו ועצמתי חזק את העינים.

השעה הייתה קרובה ל3. "אתה יודע, זה לא חכם שאתה מראה לי סדרה על רוצח נשים כשאני צריכה לחזור הביתה אח"כ באמצע הלילה לבד." הוא מצמיד אותי אליו ולוחש "יש לי מניע נסתר".

"שאשאר לישון פה?" שאלתי. הרעיון להשאר איתו מכורבלת כך עד הבוקר בהחלט קסם לי. הוא מהנהן. "מצטערת.. זה לא יקרה.. הייתי רוצה, באמת, אבל אמא תהרוג אותי ואני גם צריכה לקום מחר מוקדם". 

אנחנו נשארים כך, שותקים ומחובקים, עוד כשעה בערך ואז אמא שלי מתקשרת. 

אליו.

אחרי כמה צעקות שחטפתי בגלל שהפלאפון שלי על שקט, היא מצווה שאחזור ומודיעה שיש גשם.

"היא כועסת?", הנהנתי קלות. "יש משהו שאני יכול לעשות?", אני חושבת טיפה- "תבוא איתי?" הוא מהנהן בשקט. אני מחייכת אליו ופונה לנעול את המגפיים. הוא קם ונעלם מחוץ לדלת כמה רגעים וחוזר עם מטריה שחורה גדולה. אנחנו הולכים ביחד הביתה, ולמרות שהוא מנסה לשכנע אותי לחזור לפחות שלוש פעמים, אני עומדת מולו בגבורה ומשחררת אותו בחזרה לביתו רחוב אחד לפני הבית שלי. 

 

אם הייתי צריכה לבחור ציטוט אחד מהשיר הזה שיאפיין אותנו עכשיו, 

רוב הסיכויים שלא הייתי מצליחה, כי הוא פשוט מדבר עלינו, בכל מטאפורה אפשרית.

 

 

אני אוהבת אותך.

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 31/1/2012 22:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני ו... ובכן, הוא.


היה חסר לי לכתוב.. אבל פשוט לא היה לי זמן..

 

יש התפתחות עם האפס. שמהיום אני אקרא לו סתיו. 

חזרנו לדבר בפול פאוור,

אבל אני יותר מבולבלת מאי פעם. 

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 29/1/2012 17:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תעודה.


סיימנו מחצית. 

ממוצע 78.8.

זה לא מתקבל יפה בבית

הו, לא. 

 

אני נחשבת "ילדה של מאיות".

גם אם נעזוב את העובדה שמכיתה ט' אני כבר די בינונית בציונים, אני עדיין נחשבת אצל אמא "תלמידת מאיות".

 

לכו תסבירו לה שהילדה המבריקה שלה קיבלה 75 בלשון, למרות שהיא מתקנת את כל החברים שלה ומדברת בעברית רהוטה ונכונה.

לכו תסבירו לה שהילדה שלה קיבלה 75 בביולוגיה, למרות שהיא עצמה מורה לביולוגיה.

לכו תסבירו לה שהילדה שלה קיבלה 82 בתנ"ך, למרות שבבגרות שלה בתנ"ך, היא עשתה אנסין וקיבלה עליו את מלוא הנקודות.

לכו תסבירו לה שהילדה שלה נכשלה במתמטיקה עם 55, למרות שהיא הייתה בקידומטיקה בכיתה ז', והייתה תלמידת הפרויקט המיוחד למתמטיקה ומדעים בחטיבת הביניים.

לכו תסבירו לה שלילדה שלה, שיושבת על "מצוין"ים ו"טוב מאוד"ים יש רק שלושה מקצועות של 90+, והם לא המקצועות ה"נחשבים" [תיאטרון, ספורט ומחויבות אישית].

לכו תסבירו לה שלילדה שלה יש חיים. שהיא רוקדת, היא מדריכה, היא עוזרת במליון ושניים פרויקטים בבית הספר ומחוצה לו. וקשה לה עם הלימודים. 

לכו תסבירו לה שהילדה שלה צריכה תמיכה, לא ביקורת, ושבחיים- כמו בחיים, לא חייבים להיות מושלמים.

 

אבוי לי, מה הולך להיות במחצית ב'?

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 21/1/2012 16:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום שמתגשם, רק בדרך קצת שונה


דמייני לך את התרחיש הבא:

 

את יושבת עם מושא אהבתך בבית הספר

אתם רבים

את כועסת

את עוזבת את המקום ולא עונה לו כשהוא קורא לך.

קצת אחרי שאת חוזרת הביתה

את מקבלת אסאמאס:

"את מוכנה לפתוח לי את הדלת?"

בהיסוס את פותחת את דלת הכניסה, והוא שם-

מאחורי השער

מחכה לך.

 

בכל סיטואציה אחרת התרחיש הזה יכל להיות התגשמות כל חלומותיי,

אבל בסיטואציה הנוכחית- 

בה הוא בכלל לא בא להתנצל, אלא להחזיר לי משהו ולשאול למה אני כועסת כי בתכלס הוא לא עשה שום דבר לא בסדר,

ו-וויכוח של 10 דקות על העקרון שאני צודקת הפעם, ושהוא צריך להתנצל

וסירוב לבקש סליחה

וצחקוק, כי זה היה מצחיק לדעתו

ופאפי פייס שדי קשה לי לעמוד בו

אני מצליחה לגייס את כל הכוחות הנפשיים שיש בי, פותחת את הפה ו..

"בבקשה תלך".

הסתובבתי ונכנסתי הביתה, לא מאמינה למה שקרה לפני רגע- הצלחתי לפתח מולו עמוד שדרה. וכן, אני עוד כועסת

ולא, זה לא יעזור לך

כי אני לומדת לעמוד מולך

ולומר לא. 

 

 

זה היה חרא יום

אבל מחר יהיה יום חדש.

Y

 

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 16/1/2012 20:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Back In Control [לא באמת]


אממ.. היי..

לא יודעת אם אתם זוכרים אותי, 

היה לי פה בלוג לא מזמן D:

 

טוב כן, קצת [הרבה] נעלמתי.. היה לי עומס מטורף!

בסופ"ש העמוס הזה [שממש לא נגע לשום מסורת "יום שישי ה13"] הייתי במיונים תנועתיים למשלחת לארה"ב.

הייתה לי אחווה מדהימה! 

בתוכה כלולים שני בחורים ממש חתיכים, ועוד בחור אחד בלי הרבה בושה- אבל ממש חמוד :)

חוץ מהם, היו עוד שני ובנים ועוד עשר בנות, שאני לא מכירה אף אחד מהם. מפחיד. אבל זו הייתה חוויה מתקנת לקורסכם ואט'גר ללא ספק! חיבוק של הסוררת

היה טוב, טוב שהיה, 

אני מעדיפה לא להתעמק, ולחכות לתשובות ביום שלישי. 

 

בכל מקרה, היום היה שיעור הנהיגה הראשון שלי! קול

היה מגניב, קיבלתי מחמאות מהמורה, וקבעתי עוד שיעור ליום רביעי.

אז החוק החדש לא עבר, אבל אני אוציא רשיון ממש קרוב ליום הולדת ;)

 

עדיין לא מצאתי כינוי חדש לאפס. 

היית אצלו פעמיים בשבוע שעבר.

לא קרה כלום.

אני גאה בעצמי מצד אחד, כי הצלחתי להחזיק את עצמי ולומר לעצמי "לא", וכי כולם אומרים שהוא לא טוב לי.

מצד שני, אני מתחילה ליפול שוב. לא יודעת כמה טוב זה.

אולי זה טוב, אולי זה לא.

אבל הוא מקסים

והוא עזר לי ללמוד למתמטיקה

וכיף לי איתו

באמת כיף לי

ואני חוזרת שוב ושוב למסקנה שהוא אהבת חיי. 

למרות שיש יותר חתיכים

ויש שמנשקים יותר טוב

ויש יותר חמודים

ויש יותר גדולים

הוא פשוט הוא. מה כבר אפשר לעשות עם זה?

למרות זאת,

אני לא חושבת שזה יוכל לקרות שוב אי פעם. 

יגידו שהוא יויואיסט, "עוד פעם הוא עם Y, בטח אח"כ הוא יחזור לברמנית"

יגידו שאני עיוורת, "עוד פעם היא רצה אליו, בטח אח"כ הוא שוב יזרוק אותה והיא תכנס לדיכאון"

לאנשים נמאס ממנו. נמאס מאיתנו. 

 

I keep on fallin'

 

But I dont know how to stand up.

Y

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 15/1/2012 21:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטר שישים ובמבה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטר שישים ובמבה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)