לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simply Y


Every day Is a present. Tomorrow, He will be past.

Avatarכינוי:  מטר שישים ובמבה אדומה

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

אי ודאות


הסקרנות הורגת אותי.

כל מבט בסטטיסטיקה בו אני רואה שהמקור הגיע מחיפוש של השם שלי או של שם של פוסט שכתבתי, מחסירים בי פעימה.

כשאני רוצה מקור מהפייסבוק, בכלל מתחשק לי להתחפר מתחת לאדמה, אולי זה מישהו שמכיר אותי?

אי הודאות והפרנויה האלה שמשתלטים עליי מההצצה היומית בסטטיסטיקות באמת שגורמים לי לשקול אולי כדאי להפסיק להסתכל.

 

הייתי מוכנה לשלם הון תועפות בכדי לדעת בדיוק מי נכנס לי לבלוג,

דרך איזה לינק בפייסבוק הוא הגיע,

מי המסתורי שחיפש אותי במנוע החיפוש,

מי קרא פוסטים של חודשיים רצופים,

 

והאם מישהו בכלל חוזר לכאן? 

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 29/4/2012 13:54  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זיון בהמשכים


אז את עצמאות אני אסכם במשפט שניים- חרשתי את כל ת"א, ניצלתי כל דקה, לא ישתי בלילה והלכתי לים בבוקר, עשיתי שטויות רצח, או כן, וגם את DannyBoy. ובקיצור- העצמאות הכי טוב בעולם. Ever.

 

*כתבתי חצי פוסט ואז האינטרנט הלך וזה לא שמר כלום. אני שוקלת אם יש לי עצבים לכתוב מחדש. טוב נו.* 

 

לנושא לשמו התכנסנו. 

בפעם הראשונה שנכנסתי לבלוג של דניבוי לא כ"כ עיקלתי את מה שהלך שם. אפילו הרגשתי אשמה על זה שקראתי-

זה היה קצת כמו לצפות בפורנו, רק שהוא בתוך הראש שלך.

אבל היה שם משהו שגרם לי להמשיך ולחזור. לא ברור מה. אותו משהו שגרם לי להוסיף אותו למועדפים, לעקוב אחרי הפוסטים באדיקות ו... [יושלם בהמשך].

ואז החלטתי לפתוח במחקר קטן,

ולגלות מי זה אותו דניבוי, ואיך לעזאזל הוא עושה את מה שהוא עושה?

 

התכתבות קצרה, בת ארבע הודעות בלבד- בה הבהרתי ש20+ זה מעבר לתחום שלי. (באותו רגע, האמת, גם האמנתי שזה מעבר לתחום שלי)

עברנו מהמייל למסנג'ר, לאסמסים, ולוואטספ. 

אני, כמו ילדה טובה שחונכה לא לקחת סוכריות מזרים, לא חשפתי יותר מידי פרטים.

הצגתי את עצמי בתור ירדן, וסיפרתי דברים לא מסגירים. בכל זאת, אני לא מכירה את הבן אדם. 

תחקרתי אותו והוצאתי כל פיסת מידע

בעוד הוא דלה ממני רק "שם", תמונה חתוכה ומספר פלאפון, הצלחתי אני לקבל שם, מקום מגורים, מספר טלפון, גיל, מקום עבודה, ועוד ועוד. 

 

נדמה לי שדניבוי הרגיש אשם לחלל ילדה טובה כמוני,

שכן הוא טען כמה פעמים שהוא מחליט לאמץ אותי בתור אחותו הקטנה-

ואני לא חושבת שהוא חולני עד כדי כך שהוא יזיין את אחותו. 

למרות זאת, הגיעו דיבורים על מפגש ויום העצמאות הקרב ובא קרץ לי כהזדמנות מצוינת, הואיל וחגגתי את עצמאות בת"א.

אז עצמאות הגיע, ואיתו אני הגעתי לעיר הגדולה.

נשארתי עם היד על הדופק, או בעצם על הוואטסאפ, והתעדכנו במיקום אחד של השני במשך כל הלילה.

המפגש המיוחל הגיע רק קצת לפני חמש בבוקר, כשהגעתי לכיכר. 

הוא היה ריק פרט לקבוצת אנשים שישבה שמרכזו, וכמה בודדים שטיילו באזור. 

התקשרתי אליו. כמה מטרים ממני עמד בחור מקריח ולבן שבדיוק דיבר בטלפון, התפללתי שזה לא הוא.

כשהוא ענה ולא היה תאום בין המילים לתנועות השפתיים של הקירח המפחיד, הוקל לי. התחלתי לצעוד לכיוון נקודה ששנינו אמרנו שאנחנו רואים.

כשהסתכלתי על הצד השני של המקום ראיתי בחור שחום מתקדם לעברי, ומדבר בפלאפון. 

"זה אתה? עם הסגול? זה סגול נכון?" פקפקתי לרגע ביכולת הראיה שלי, אבל בגלל שהיינו היחידים בכיכר כולה שדיברנו בפלאפון, לא היו הרבה ספקות לגבי מי זה מי. ככל שהתקרבנו סף הסקרנות עלה. "מתי אנחנו מתכוונים לנתק?" הוא שאל. "אמ.. עכככככשיו!" 

לא ידעתי כ"כ מה עושים. ללחוץ לו את היד? חיבוק? נשיקה? שלום רשמי? 

היה שם שלום קצת מחורבש אבל הגיע הרגע. הוא הציג אותי לחברים שלו והלכנו לדרכינו. 

בחנתי אותו לרגע.

גבוה, שחום, נראה לא רע, ובכל זאת דמיינתי אותו שונה לגמרי. פתאום הרגשות המעורבים האלה של "מה לעזאזל את הולכת לעשות עם בן 20+?!" החליפו את עצמן ב"בקטנה, אנחנו בסה"כ נדבר".

אחרי קצת הרבה הליכה מצאנו את האוטו שלו ונסענו אליו הביתה.

"חברות שלי לא מבינות איך אני לא מפחדת."

"את לא?"

"לא. בכלל לא"

"מה לעזאזל לא בסדר איתך?!"

האמת, טיפה הפחיד אותי. אבל לא המפגש. העובדה שהוא נוהג אחרי 2 בירות.

הגענו, עלינו אליו הביתה וזכיתי לפגוש את ג'יי הגדול וג'יי הקטן.

"מי אלה ג'יי וג'יי? כלבים? חתולים? שותפים?"

הוא הסתכל עליי במבט הכי מתאפק-לא-לצחוק שיכל, "שותפים!"

מה לעשות שג'יי נשמע כמו שגם של חתול? -,-

דירה חמודה, מטבח, סלון, ערימות של DVD על הטלוויזיה ומסדרון קטן לחדרים. נחמד. 

 

חדר, אור מעומעם, דניבוי שוכב על המיטה ואני יושבת מולו ישיבה מזרחית.

אם הייתם מספרים לי שאכלל בסיטואציה כזאת לפני שבועיים הייתי צוחקת עליכם ושולחת אתכם לאברבנל. 

ובכל זאת אני שם. איך? 

דיברנו בערך חצי שעה על כל מיני דברים. אני בעיקר טענתי שהוא מצטייר בבלוג בתור דמות קצת יותר בליינית ומטורפת ופחות רגילה -

הוא לא הסכים לי להשתמש במילה "חנון".

"אני ממש לא כזה"

"טוב, אתה צריך להוכיח שאתה לא חנון" חתמתי את הנושא בתמימות מפליאה, אני באמת בטוחה שאפילו בתת מודע שלי לא הייתה שם רמיזה מינית.

ואז הוא נישק אותי.

 

וברגע שהוא נישק אותי ה"רק נדבר" הפך ל"זין על העולם, לא באתי עד לפה בשביל לדבר".

הוא השכיב אותי על המיטה והתחיל לנשק אותי בצוואר, הבגדים מהר מאוד מצאו את מקומם- על הרצפה.

הו, אלוהים, ברגע שהוא הדרים והתחיל לשחק עם הלשון שלו שם למטה הבנתי כמה סתיו אפס ואם אני אי פעם אוכל להיות איתו שוב בלי להתאכזב.

השתוקקתי אליו בתוכי. אבל לא הייתי צריכה להגיד שום דבר. הוא הפסיק והוריד את המכנסיים,

הוציא קונדום מאיזה סטוק שיש לו ליד במיטה ונכנס אליי. הוא זיין אותי כ"כ עמוק שהייתי בטוחה שעוד שניה אני עומדת להתפוצץ, הרי לסתיו אין כ"כ גדול והנסיון המיני שלי בערך מסתכם בזה.

הזכרון מעורפל קצת, אבל אני זוכרת שהוא זיין אותי בערך בכל צורה שאני מכירה. דאמט זה כאב. זה כאב ועדיין רציתי עוד,

ולאף אחד מאיתנו לא נמאס.

"איזה יפה את כשכואב לך" הוא לחש לי באוזן והדבר היחיד שהצלחתי לחשוב עליו זה איך לעזאזל אני יפה במצב כזה?

דניבוי אוהב להשתמש בכח. הוא משך קצת בשיער והפליק קצת בתחת, אפילו ריתק לי את הידיים. אבל לא היה אכפת לי. זה מצא חן בעיניי. כל עוד זה לא אלים, קצת כח לא עשה רע לאף אחד.

הוא גמר, ואחרי חמש דקות - עוד סיבוב. קונדום יורד, קונדום בא.

שלוש- ארבע פעמים, אני כבר לא זוכרת. אני רק זוכרת שכשחזרתי עליתי במדרגות ברגליים רועדות והתרסקתי למיטה מרוב עייפות. 

"יש לך את אחד התחתים הכי יפים שעברו פה". אם מישהו אחר היה אומר לי את זה הייתי נותנת לו סטירה, אבל בגלל שזה דניבוי לא ציפיתי ליותר. אף אחד לא החמיא לי על התחת עד עכשיו, אז פאק איט- אם ישלי תחת יפה יותר מלרוב הבנות שהיו עם דניבוי (והיו הרבה כאלו) אני מרוצה. 


אחרי שעתיים (!) הוא הסכים להסיע אותי חזרה.

עצרנו שני בניינים מהמקום בו ישנתי. הודיתי לו על הנסיעה, הפגישה וכו' ונפרדנו בנשיקה.

כשבאתי לסגור אחרי את הדלת, התכופפתי לרגע כדי לראות אותו.

"אגב, לא באמת קוראים לי ירדן"

דלת נטרקת

עליתי למדרכה

הוא נסע. 

 

אז מה דניבוי, אין לך איזה פרויקט לסיים?

 

-

 

עריכה 28/4, 14:28

כשקראתי את הפוסט האחרון של דניבוי, זה עם הכתב יד, 

יצא לי לעבור על התגובות.

משהו ששמתי לב אליו- 

אנשים שפוגשים בו לראשונה מזדעזעים, ממש כמו שאני הזדעזעתי.

אבל דניבוי לא פראייר, הוא מחזיק צבא של בחורות שמגינות עליו ומגנות את השאר.

ובלי לשים לב, אפילו אני חיילת בצבא הזה.

קהילת ה"ללא שם" שהוא עצמו לא שם עליה, מותקפת מכל הכיוונים בידי בלוגריות צעירות שכ"כ התרגלו לתופעה שהן לא שמות לב שמשהו פה מסריח.

הוא באמת חולה מין. ולנו לא אכפת.

האם הגיע הזמן להתעורר? או שנרשה לעצמנו להמשיך ולהשאב לתופעת הדניבוי?

 

דמאט. הדגשתי לך הרבה יותר מידי תשומת לב ומחשבה. המוח שלי פועל יותר מידי.

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 27/4/2012 20:02  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוגת תפוזים.


דניאל אמור לחזור מהצבא היום, ואמא מכינה לו את עוגת התפוזים שהוא אוהב. 

מבעד לחדר של דניאל אפשר לראות את העצים בגינה.. את עץ התפוחים הגדול ומאחוריו מציצים להם התפוז והתאנה.

יצאתי אל הג'ונגל שבגינה האחורית ובחרתי שני תפוזים עגולים, כתומים-כתומים, גדולים ועסיסיים. "הנה אמא", הנחתי את שני התפוזים על השיש הלבן וישבתי על הכיסא הצמוד לשולחן. "מתי דניאל חוזר?" הוספתי ושאלתי. "הוא מתעכב בבסיס, היה להם תרגיל הבוקר והוא יחזור מיד כשהוא יסיים" "טוב. את צריכה עזרה?" חשבתי להוריד מאמא את המעמסה. "בטח מתוקה, תוציאי קמח ואבקת אפייה, ותשמני תבנית". הוצאתי את הדברים מהארון ופתחתי את הרדיו.

תוך כדי שאמא מערבבת את המוצרים במערבל, סחטתי את התפוזים במסחטה הצהובה. אין כמו ריח של מיץ תפוזים סחוט טרי. אחרי פחות מעשר דקות העוגה כבר הייתה בתנור ואני ואמא התיישבנו לראות טלוויזיה. בערוץ 2 שודרה תכנית בישול, והכינו עוף ביין. חשבתי שזה רעיון נחמד לארוחת ערב, ושאשאל את דניאל כשיחזור.

אמא נמנמה ואני בחנתי איך המנחה מפרק ומתבל את העוף.

כעבור חצי שעה, כשהתנור צפצף ואמא הוציאה את העוגה כדי שתצטנן, התחילה מהדורת החדשות המוקדמת. "ערב טוב" פתחה הקריינית הבלונדינית את המהדורה בפנים רציניות והמשיכה לדבר על כל מיני דברים שקרו היום. "תרגיל של גדוד לביא שהתרחש בצפון שובש לפני שעות אחדות כשמטען של אחד החיילים התפוצץ. הפיצוץ שנוצר גרם לפציעתם של כחמישה עשר חיילים, מתוכם שלושה עשר קשה ושניים בינוני. במסגרת האירוע נהרגו ארבעה חיילים, שמם עדיין לא הותר לפרסום." "רותם תגבירי!" שמעתי את אמא צועקת מהמטבח ולחצתי על כפתור הווליום חמש פעמים.

"הודעה טרם נמסרה למשפחות ההרוגים" הקריינית המשיכה ואמא באה לסלון ונעמדה מאחורי.

שתי דפיקות בדלת הן הדבר האחרון שאני זוכרת, אחריהן הכל היה טיפה מבולגן ומעורפל.. חייל ושוטרת, אמא בוכה בהסטריה ואני יושבת ובוהה מחלון חדרו של דניאל על החצר האחורית.

זה כל מה שנשאר ממנו..

חדר, נוף, זכרון

ועוגת תפוזים.

 

-

 

יש אנשים שיום הזכרון עובר ליד הכתף שלהם

יש אנשים שאיבדו מישהו, ובשבילם זה יום חשוב במיוחד השנה

ויש אנשים

שכמה שהם ינסו להבין את הכאב ולהתחבר למשפחות השכולות

הם פשוט לא יצליחו לעכל את כולו.

Y

 

-

 

עריכה 23:58

נכנסתי לבלוג כדי לבדוק מה המצב.

40 תגובות.

40! שעה אחרי הפרסום היו אפס.

ואז לחצתי ביד רועדת על הסמל של ישרא.

אני במומלצים O:

אממ.. ואו , פעם ראשונה שלי.

תודה רבה חיבוק עצוב

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 24/4/2012 13:38  
הקטע משוייך לנושא החם: יום הזכרון לחללי צ&quot;הל ופעולות האיבה
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אאוץ'





מצחיק והכל,
אבל כשאת עושה לייק בפייסבוק ומגלה שסתיו עשה שניה לפנייך או משהו
אין ספק שזה עושה קוויצ'וויץ'.
נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 21/4/2012 16:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסכם עלאק


הפחד הגדול ביותר שלי התממש אתמול,

וסתיו היה עם מישהי אחרת. 

-

דאבל די והתימני חגגו יום הולדת.

מסיבת קולג',

בית חדש מיועד למכירה ריק מרהיטים

דיג'יי

אוכל

אלכוהול

מלא אנשים

מתכון בטוח להצלחה.

-

סתיו היה כמובן,

והוא שתה. הרבה.

בשלב כלשהו ראיתי אותו יוצא מהבית עם איזה מישהי שרצתה אותו פעם (או עדיין רוצה) והם נעלמו. ישבתי עם קאשה וחברים ליד דלת הכניסה-

"הוא שכח את ההסכם שלנו" אמרתי לה.

"מאמי אל תדאגי, אני בטוחה שלא".

עשרים דק'  אח"כ, הם חוזרים

קאשה ביררה, הם התנשקו.

חתיכת חרא.

-

יצאתי החוצה עם הטלפון וחייגתי את המספר של גבי כשבדרך סתיו עצר אותי לשאול אם הכל בסדר. 

"כן יש לי טלפון" והלכתי.

כשדיברתי עם גבי על סף דמעות הוא הכניס אותי לפרופורציות.

"אני לא הייתי עם אף אחד היום למרות שג'וני רודף אחריי כל הערב!" אמרתי לו "והסיבה היחידה שלא עשיתי את זה היא סתיו! וכי לא אמרתי לו!"

ואז, רעיון. 

-

כשנרגעו הרוחות חטפתי את סתיו לשניה הצידה

"זה בסדר מצדך שאני אהיה עם ג'וני?"

"לכי על זה. זה בסדר מצדך שאני אהיה עם ***?"

"זה היה בסדר אם היית אומר לי קודם אבל כבר היית איתה אז..."

"ואת כבר היית עם ג'וני.."

"לא."

"אהה."

Mission Accomplished

-

חזרתי לחבר'ה, ולג'וני. החלטתי שאני אלך על זה, מה כבר יכול לקרות?

אסאמאס. מסתיו כמובן.

"בואי רגע החוצה"

יצאתי. כמו "חברה בקשר פתוח" טובה. למה הוא מושך אותי אליו ככה?

רעדתי מקור. כל מה שלבשתי היה שמלת מיני בצבע קרם ונעלי עקב שחורות.

כל הגוף שלי רעד וזה התבטא בדיבור שלי, דיבור שבור ולא אחיד, אבל לא מבכי. 

הייתי עניינית ותקיפה

הוא שאל מה לא היה בסדר?

"מה לא היה בסדר? הלכת והיית עם *** נכון?"

"כן"

"אמרת לי לפני שזה קרה?"

"לא"

"אמרת לי אחרי שזה קרה?"

הוא בא לענות אבל אני הקדמתי אותו "לא!

למה אני, פעמיים, באתי ושאלתי אותך אם זה בסדר שאהיה עם מישהו אחר? עמדתי בהסכם שלנו סתיו! ידעתי אותך קודם! אתה לא עמדת בו!"

הוא שתק לרגע.

"את צודקת. טעיתי. אני מצטער, סליחה"

עכשיו הגיע תורי לשתוק.

"אני שכחתי לספר לך ואת צודקת, אני מצטער"

"אני רוצה לומר לך שזה בסדר אבל זה לא."

"אני יודע, סליחה." הוא חייך אליי. 

הוא הוריד את הג'קט שלו והחזיק אותו הפוך לכיווני. "קחי"

אבל לא לקחתי, הוא לא נתן לי אותו ביד, הוא הלביש אותי.

אחרי שהתעטפתי הסתכלתי עליו במבט של "אתה לא פייר שאני תמיד סולחת לך".

"סליחה" הוא אמר שוב.

חיבקתי אותו , הוא חיבק אותי בחזרה, ועמדנו שם מחובקים דקה ארוכה.

כשבאנו לחזור, אמרתי שעכשיו אני לא מרגישה נעים מג'וני כי שלחתי לו מסרים סותרים כל הערב.

"נו לכי על זה!" הוא אמר לי.

אוי סתיו, מה יהיה איתך?

-

ברבע ל6 בערך, כשכל אחד כבר היה בביתו, דיברנו באסאמאסים.

"נהנית?"

"בטח, מאוד! ואת?"

"אני שמחה שנהנית :)"

"נהנית?"

"ברוב הזמן. כשלא הרגשתי מבוגר אחראי או כשא' לא עשה בעיות או כשלא היית עם ***"

"וואי אני לא בכיתי כשהיית עם אריאל הזה.."

"ג'וני*. ולא בוכה, מקנאה. מותר לי?"

"דיברתי על היום הולדת שלך."

"איך אמרת? 'לכי על זה'? ;) ואגב אם היית אומר לי לא, לא הייתי עם אריאל"

"נכון תהני חופשי, כרגע היית עם שני בנים, אני עם אחת, ובכל זאת את בוכה."

"שוב- לא בוכה, מקנאה. מותר לי. ונכון, הייתי עם שני בנים וזה רק כי חשבתי שהם יכולים להשכיח אותך קצת. עם אריאל זה עבד, עם ג'וני קצת פחות..

יאללה אני חייבת לישון. אוהבת אותך, דבר איתי מחר"

 

מה יש בו שמכשף אותי כל פעם מחדש? 

פוסט סיכום מסיבה - בקרוב.

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 21/4/2012 12:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטר שישים ובמבה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטר שישים ובמבה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)