לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simply Y


Every day Is a present. Tomorrow, He will be past.

Avatarכינוי:  מטר שישים ובמבה אדומה

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

חשיבותה של נשיקה


חזרתי. 

ויש לי המון מה לומר. 

הרבה מזה תומצת לשני פוסטים ארוכים שירדו לטמיון בגלל בעיות ישרא-אינטרנט, אבל אחד אני אנסה להחזיר למסך כי אני חושבת שהוא ממש חשוב וכי אובדת עצות..

 

-

 

יש בחור. קוראים לו גיא. 

הוא חבר של חבר ובפעם הראשונה שראיתי אותו חשבתי לעצמי, אלוהים- אני רוצה אותו. 

גיא נראה טוב. מאוד טוב אפילו. הוא היה בא עם החבר'ה שלו כשנפגשנו עם הבנות שלי ובכל הפעמים היה בנינו פלירט. 

רק אחרי כמה פעמים נפגשנו לבד. זה היה אצלו בבית, ישבנו לראות סרט עם כוס נסטי וקצת דיברנו והתכרבלנו. 

ואז הגיעה הנשיקה. 

הנשיקה שאחריה, שקלתי שוב אם אני רוצה משהו רציני עם גיא או לא.

והנה השאלה שלי: 

האם נשיקה, גרועה ככל שתהיה, יכולה לשנות לגמרי את הדרך בה אנחנו רואים מישהו מסוים?

האם היא יכולה למנוע מערכת יחסים עתידית או לחבל בסיכויה להצליח?

 

-

 

אני וגיא מסתמסים ופתאום אני מרגישה שחזרתי לכיתה ח'. אסאמאסים סתמיים של "חיים שלי" באמצע היום תמיד מפתיעים אותי מחדש.

אני לא יודעת אם הנשיקה שינתה את הדרך בה אני רואה את גיא, 

אני מניחה שכן כי פתאום הוא נראה לי פחות חתיך ויותר ילדותי, ושמתי לב שגם הוא חלק ממגיפת "אני הולך לבית" במקום "הביתה", וטעויות לשון נוספות..

 

-

 

קאשה דברה איתי אתמול. היא אמרה שהיא ישבה עם חבר משותף ושאני וגיא עלינו בשיחה. הוא שאל אם אני חושבת לקחת את זה לכיוון רציני והיא אמרה שכן. הוא אמר שגם גיא. אבל אני באמת אוכל לנהל מערכת יחסים עם מישהו שאני לא יכולה לנשק?

ממתי נשיקה אמורה לקחת חלק כ"כ מרכזי ביחסים?

ז"א, גיא מקסים והכל, אבל המשיכה היא עניין רציני, לא? וכרגע, המשיכה שלי אליו הפכה מ90 ל45.. 

אני לא יודעת מה לעשות,

נמאס לי מסטוצים ומלכתחילה עם גיא כיוונתי את זה למשהו רציני. עד הנשיקה הדבילית הזו. מי חשב שהוא ינשק גרוע?!

ועכשיו אני חסומה מכאן ומכאן.

איך לעזאזל יוצאים מזה?!

 

Y.

שסופסוף הצליחה לפרסם פוסט בלי שהוא ימחק!

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 27/7/2012 12:16  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פאק!


בפעם המאתיים, כתבתי פוסט- לחצתי שלח (הפעם אפילו העתקתי את הטקסט, ליתר בטחון) והוא נמחק כלא היה. 

נמאס לי. 

ועכשיו כבר אין לי כח לשכתב את הפוסט הסופר-חשוב הזה.

 

עוד קטע ירד לטמיון בגלל שילוב של מערכת עריכה דפוקה ואינטרנט מטומטמם.

 

Y.

שקיבלה אייפון ארבע אס חדש דנדש היישר מארץ האמריקקים!

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 27/7/2012 03:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מרפי


כל הזין בלכתוב פוסט, לחשוב שהוא גמור, להשאיר את החלון שלו פתוח ואז בטעות לסגור את כל הכרטיסיות של האינטרנט. 

מרפי.

 

Y.

חרמנית מהרגיל. 

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 20/7/2012 17:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחנק


לא, לא התחושה הזאת בגרון -

הטיול הזה שמגיע כל קיץ ואיכשהו בכל החום והלחות והמקלחת ה"כאילו" נורמלית אנחנו מסכימים לצאת אליו. 

ביום רגיל, הייתי אומרת "גם אם תשלמו לי אני לא ישנה בשטח, משתינה בשירותים כימיים ומתקלחת בבגד ים ובמים קרים". בפועל, אני משלמת כדי לעשות את כל אלו.

 

יש שיגידו פראיירים.

צודקים, נו. 

 

 

Y

שעומדת לאבד את הסוללה כבר היום הראשון של המחנה. 

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 14/7/2012 23:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כן, אני חיה


רק למקרה שתהיתם.

 

-

 

יש לי הרבה לומר,

אני פשוט לא מוצאת את המילים.

 

-

 

כולי שלכם אחרי ה12.7 (לא כי אני חורשת למועד ב', פשוט כי אז אני מסיימת עם החרא הזה של מת'). 

 

Y.

שהיה לה את אחד הסופשים אם לא ה..

נכתב על ידי מטר שישים ובמבה אדומה , 10/7/2012 01:19  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטר שישים ובמבה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטר שישים ובמבה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)