לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אופנה וסטייל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

שלג שלג משמיים...


היי !
ראיתם כמה שלג ירד עלינו ?
הרגשתי כמו בחופשת חורף בשוויץ
אני חושבת שזה זמן מעולה לראות את כל הבגדים שתמיד כדאי 
שיהיו עליכם בחורף הזה וגם המלצות לסטים בסוף הפוסט!
סריגים
אני לא יודעת מה איתכם אבל אצלי זה פריט חובה
ומאוד שימושי לימים הקרים.
איך: על גופיה ומתחת למעיל חמים פתוח (לא חייב !)
מתי: כשקר !!
איפה: בכל החנויות אפשר למצוא: H&M, תמנון ועוד....
תמונות:
מגפיים

אני יודעת שכבר עשיתי על זה פוסט אבל זה 
פשוט חובה לחורף !
איך: עם טייץ או ג'ינס כשיש שלוליות
מתי: כשאין כוח לקשור שרוכים
איפה: בחנויות נעליים...חח
תמונות:
מעילים

אני באופן אישי שונאת ללבוש את זה אבל במזג
אוויר כזה אני מוצאת את עצמי כל הזמן לובשת אותו !
איך: על חולצה או סווטצ'ר
מתי: כשיורד יותר מדי גשם
עצוב
איפה: בהכול כמעט =]
תמונות:
טרנינג
מה לעשות זה לא נראה הכי טוב בעולם אבל זה
מחמם הכי טוב בעולם ;)
איך: בתוך מגפי UGG חמימות...
מתי: כשממש חייבים !!
איפה: פוקס, דלתא, הודיס ועוד...
תמונות:
עליונית

כי אם רק קריר זה הפתרון המושלם !
איך: על חולצה או גופייה
מתי: שקריר בסבבה
איפה: בכול החנויות !
תמונות:
האמת שגם לי יש 2 פריטים שאני לא יודעת אם זה מעיל או סוודר אבל אני איתם
כל יום והם גם חובה !!
הנה:  
טוב, זאת הייתה רשימת הדברים שחייבים (לפחות אצלי) לחורף 2013
וכמו שהבטחתי הנה סטים לחורף :
Untitled #7
Untitled #8
תכתבו לי בתגובות מה אתם חושבים על הסטים ועל הפוסט בכלל.
תעשו לייק על הפוסט ועל הדף בפייסבוק של Style In My Eye
שלכם, S.I.M.E קריצה
נכתב על ידי Style In My Eye , 12/1/2013 15:51  
הקטע משוייך לנושא החם: גשם כבד יורד וזה חורף, ת"א חסומה וגם חיפה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Style In My Eye

בת: 12

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStyle In My Eye אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Style In My Eye ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)