לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אופנה וסטייל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

יום עצמאות בסטייל ;)


יום עצמאות שמח !
אז מחר בערב כבר יום העצמאות וכמו כל אחד גם אני (כן כן גם אני) מתלבטת מה ללבוש 
ביום העצמאות...
אז הנה כל מיני הצעות לסטים וסתם דברים בכחול-לבן :
בגדים מחנויות
שמלת פסים משולבת
שמלת פסים של קסטרו 129.90 ש"ח
ואם אתם כבר מתעניינים אז לקסטרו יש קולקצייה במיוחד ליום העצמאות
 
שכולה כחול-לבן ! כנסו לקולקציה
QUILTED DENIM JACKET
ג'קט| סווצ'רט עם פרחים לבנים 199 ש"ח
ג'ינס קצר 119.90 ש"ח
צעיף כחול נייבי 69.90 ש"ח
אפשר למצוא בזארה
 
שמלה לבנה והופכת לכחולה (אני אוהבת כאלה !) 59.90 ש"ח מ-H&M
Printed short-sleeve tunic dress
Striped pintuck dress
שמלה קייצית חמודה פסים כחול לבן 234.30 ש"ח
 
שהמלה שמתחתיה והיא עוד יותר חמודה עם פסים לאורך של כחול לבן
195.40 ש"ח
אפשר למצוא את שתיהן בגאפ
ג'ינס Reilly,Lee Cooper
חולצה ממש חמודה ולבנה ורק הפסים בתכלת. פשוט יפה! 129 ש"ח 
מלי קופר
צעיף פרנזים,צעיפי UMA
צעיף כחול עם נקודות קטנות ולבנות 39 ש"ח מסטייל ריבר

סטים של יום העצמאות
סט ליום העצמאות :)  
סט ליום העצמאות 2
אלה סטים שאני עיצבתי
כל מיני פיצ'יפקעס ופטנטים בכחול לבן
אני מניחה שכולם מכירים את זה אבל אני חושבת שזה מגניב....
כיסוי למראה של האוטו - דגל ישראל 
משקפי שמש כחול לבן P:
נעלי ואנס כחול לבן :-)
סט לקים של china glaze בצבעי כחול-תכלת-לבן
שרשרת בד עם פסים כחול לבן 3>
מארז של 25 קשים בצבעי כחול לבן, זה כזה חמוד !
ואם אתם גם ככה תהיו מכוסים בספריי שלג אז אפשר ללכת רק עם בגדים כחולים....
שלכם, S.I.M.E קריצה
נכתב על ידי Style In My Eye , 15/4/2013 14:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Style In My Eye

בת: 12

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStyle In My Eye אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Style In My Eye ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)