לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אופנה וסטייל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

פוסט שבועות מפתיע!


היי !
לכבוד שבועות אני אעשה לכם כמובן פוסט ל..ב.... סתםםםם אני לא רוצה להיות משעממת אז 
אני עושה פוסט שהוא לבן אבל גם שחור!
 
גם בזכות הטרנד וגם כדי קצת לגוון ;)
הנה פריטים גם בשחור וגם בלבן:
בגדים מתצוגת אביב קיץ 2013 של לואי ויטון.
אם תשימו לב תראו שגם הנעליים בשחור לבן, ממש
אהבתי ת'שמלה הראשונה מימין מאוהב 
ועכשיו לבגדים במחירים סבירים.... תצוגת אביב קיץ 2013
של קסטרו. רק חבל שבגדי הגברים כל כך משעממים...
בגדי גברים הפעם, מתצוגת אביב קיץ של מייקל קורס.
לנועזים בלבד :)
לכבוד החג הכי לבן קבלו את הבגד הכי שחור!
אני מניחה שכולם מזהים של מי העיצוב,
של אלון ליבנה ! שלא מזמן עיצב לביונסה שמלה אדומה 
להופעה, גאווה ישראלית
מתוך קולקציית אביב קיץ 2013 של פראדה.
לדעתי הבגד מצד שמאל הוא מושלם כי הוא בדיוק לעונה:
טרנד ה"בלק אנד וויט" מככב וגם האביב כבר כאן 3>
אאוטפיט של קולקציית אביב קיץ 2013 של זארה.
אני אוהבת את זה. זה פשוט יפה ונקי עם טיפה גבריות.
מושלם.
השמלות המהממות האלה הן של הצמד הישראלי
R AND S אני לא יודעת למה אבל כאשר ראיתי את
השמלות האלה הן שבו אותי. אני אהבתי. מאוד.
ועכשיו, 10 פריטים שאני אהיה צמודה אליהם בקיץ הקרוב:
כפכפים של miss ballerina. קייצי ואורבני :-)
ביקיני סגול של H&M. עם גימורים גאומטריים יפים ♥
כובע מהמם של H&M. לא הלכתי איתו אפילו פעם אחת... זה סתם
ליופי
מבחר השורטס שלי. האמצעי הוא החרוש והנוח שלי סבבי
סט לקים קייצי. זה רק חלק מהמבחר האמיתי...
קרם הגנה. כי אני כל יום בבריכה...:)
משקפי שמש של טופטן. הן מגניבות נקודה.
ככככככללללל הצמידים שלי. כן, אני אוהבת צמידים.
מזגן. כי אי אפשר בלעדיו...סובל
האוזניות הורודות שלי מלונדון. מוזיקה ♥
תקשיבו כל הבנות, יש לקים שלא מחזיקים מעמד אפילו יום! הנה דוגמא לאחד כזה:
לק ורוד מספר 30 של "Beauty care"
מרחתי אותו ויום לאחר מכן הוא נראה ככה:
אולי בתמונה לא כל כך רואים אבל חצי מהלק התקלף ! ולא עשיתי שום
פעולות כמו: לשטוף כלים. לא ממליצה עצוב
החלטתי שאני עושה בבלוג פינת טכנולוגיה. בכל פוסט אני אשים משהו שקשור
לטכנולוגיה ולאופנה, לדוגמא: אפליקציות, אתרים, תוכנות שקשורים לאופנה.
אז הפעם אני מצאתי באתר של H&M את ה"Dressing room" שם את בוחרת דוגמנית
ואז בצד יש לך קטגוריות למשל: נעליים, מעילים, חולצות ועוד. ואז את פשוט בוחרת לך מהמבחר 
של החולצות נגיד ומלבישה אותה, ואפשר ליצור סטים מגניבים ואפילו לסובב את הדוגמנית כדי לראות איך זה נראה מאחורה.
הנה  כמה תמונות:
אפשר לבחור דוגמנית. 
מלבישים אותה.
או אותו.
אפשר גם בגדי ים.
וגם לסובב את הדוגמנית.
וזהו, מקווה שאהבתם ועזרתי לכם קצת בבחירת הבגדים לשבועות.
תגיבו ותעשו לייק על הפוסט. 

שלכם, S.I.M.E קריצה
נכתב על ידי Style In My Eye , 15/5/2013 11:55  
הקטע משוייך לנושא החם: שבועות שמח!
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Style In My Eye

בת: 12

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStyle In My Eye אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Style In My Eye ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)