לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

He sad Rawr,Thats where I fall in LOVE ♥


קונינננההננניהיהיהיהיהי .

כינוי: 

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

כואב לי


לפעמים ..

הדבר הכי טוב שאני יכולה לעשות

זה לרוקן את הראש

לא לחשוב על כלום

כי אז לא כואב לי בכלל..לא כואב לי בגללך , בר .

אני יפקח את העיניים ולא יכאב לי

רק אם אני לא יחשוב על כלום

כי אם הראש שלי יתמלא שוב שוב יכאב לי

אבל .. זה כואב .. אתה שומע ?

זה כ"כ כואב .. שכשאני יפתח את החלון ויצרח החוצה .. כל הרחוב ישמע

זה כ"כ כואב.. שאני עדיין בלם . למה זה ככה ..

פשוט , כואב מידי .. אולי בגלל כל החורים האלה שישלי בבטן בגללך ..

הלכתי למיון,אולי אתה בחצי השנה הזו היחיד שגרם לי לרצות לשסף את היד שלי .

אני יותר חזקה .. אז לא עשיתי את זה ,זה כואב בר ,וזה עוד יכאב לי .

אתה ילד כזה

שאם לומדים להסתדר איתו

מגלים שהוא מדהים .

ואז

אתה דופק אותו .

זה פשוט,כואב מידי . >:

אז כן,אתה תגיד שכולה נפרדנו , אתה תגיד שאני עלובה .. לא אכפת לי ..

זה כואב,בסדר ?

כואב לי , אני לא יכולה להגיד שלא .





נכתב על ידי , 26/7/2011 20:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יותר מידי ?


 

אם תתעלמי
תהני תזרמי
שום דבר לא יקרה
אני אברח שנייה לפני
בואי, הכל עלי
הכל עלי הכל עלי
את דואגת יותר מדי
יותר מדי, הכל עלי
בטוח ? 
יש לי חרדת נטישה מטורפתת 
המ 
להיות מאוהבת זה : 
-להתעורר כשאני חושבת עלייך ><
-לחוות חרדת נטישה מטורפת בראש שלי כל ה ז מ ן 
-לפחד מהלא ידוע ? 
-ללכת לישון כשאני חושבת עלייך ~
-לא להצליח להירדם כי אני חושבת עלייך 
-לחשוב עלייך בערך שישית מכלל היום שלי ~
מטריד לא ? 

נכתב על ידי , 18/7/2011 21:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לא .

אני לא רוצה שזה יגמר >:

נכתב על ידי , 11/7/2011 23:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShIrLi&#9829;_&#9829; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShIrLi&#9829;_&#9829; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)