לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Vanilla Light

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

סוף... של הרבה דברים(;


זהו.
יום אחרון לחופש.
כל דבר בעולם נועד להיגמר או להסתיים[יש הבדל!] מתישהו.
"סוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר".. רק חבל שבמקרה הזה המשהו האחר הוא הלימודים..><
ועוד יותר חבל שאפילו לא גמרתי את כל העבודות שהיו לי לחופש. *תקולל המתמטיקה!*
בכל מקרה, לפחות כן עשיתי כמה דברים נחמדים החופש, והספקתי לעשות כל מיני דברים שרציתי לעשות- כמו להתחיל לראות סופסוף את כל הסרטים שאני צריכה לראות..!
וביום חמישי שעבר הייתי בגוש עציון, עם הצוות הדרכה מהסניף. היה ממש נחמד, אבל לצערי, ברוב "גאונוּתי" הרבה, שכחתי להביא איתי מצלמה. וגם אף אחד אחר לא הביא מצלמה שיכולתי להשתלט עליה... אז אין תמונות.. :\ אבל זה מקום ממש יפה, תעברו שם אם אתם בסביבה(;
~~~
ואם כבר מדברים על סוף- השנה האזרחית גם נגמרת עוד כמה ימים.
אז... 2012, הא? סוף העולם וכאלה, לא?
אם באמת הייתי מאמינה בזה הייתי עושה רשימה של כל הדברים שיש לי להספיק השנה..
אבל אני בדרך-כלל עושה את זה ביום-ההולדת שלי, ככה שאני יכולה רק לקוות שהעולם לא יחרב עד אז..(;
סתם, אני צוחקת, סוף העולם לא יגיע ב-2012..! אבל הסרט '2012' היה ממש מגניב. O.o  
~~~
עוד סוף- [וואו, אני מלאה בסופים היום. זה כאילו היום המושלם לשים סוף לחיים שלי, הא? סתם,צוחקת..אני לא יכולה לעשות את זה. יש לי פעולה היום.. :P ]
אז.. היא נפרדה ממנו.
המילים הבאות שהייתי צריכה לכתוב הן- 'איזה אושר! סופסוף!' ..
אבל אני לא אכתוב אותן (למרות שכבר כתבתי..><) כי את האמת, זה מרגיש לי ממש מגעיל להגיד את זה.
מה גם שאחרי שהיא סיפרה לי אמרתי לה 'מזל-טוב!'..XD
אבל הייתם צריכים לשמוע איך חברה אחרת שלי[שגם לא סובלת אותו] שרה לה מזל-טוב, ו'שישו ושמחו'...XD
התיאוריה שלי היא שהיא פשוט לא רצתה לנשק אותו בשבת בלילה השבוע....XD
אבל עכשיו ברצינות- למה אנשים נמצאים בכלל ביחד מלכתחילה אם הם יודעים שהם כנראה יפרדו מתישהו, בגלל שהם מבינים בתוכם שזאת לא באמת אהבה אמיתית?
לפחות חצי מהזוגות בגיל שלנו לא נמצאים ביחד בגלל אהבה אמתית. זה או בשביל לעשות פוזות, או בגלל שהם חושבים שהם מאוהבים.
אני באמת לא חושבת שבגיל שלנו אנחנו יכולים לדעת מה זאת באמת אהבה. אני בטוחה שהמון אנשים יבואו אלי בעצבנות ועם הרבה טענות בגלל הדברים האלו, אבל לדעתי זה נכון- אין לכם מושג מה זאת אהבה אמיתית מתחת לגיל מסויים. אולי הגיל לא ממש קבוע, ומשתנה אצל כל אחד, אבל זה לא תירוץ.
והכי הורג אותי זה שכשהם ביחד[אני כבר לא מדברת ספציפית על חברה שלי,כן?זה זוג היפותטי..] - הם בטוחים שזהו! זה לחתונה! ו'אנחנו כל-כך מאוהבים אחד בשני ולעולם לא ניפרד' ובלה בלה בלה בלה...
אני בהחלט לא מומחית בנושא, אבל זאת לא אהבה, מה שיש ביניכם. במקרה הכי טוב זאת פשוט התאהבות נעורים או הידלקות קשה, אבל לא אהבה. תתמודדו.
ועכשיו לשאלת מליון הדולר[למה זה תמיד מליון דולר? ומה אם אני רוצה יותר? או בכלל ביורו?]. טוב, אז לשאלת השלושה מיליון יורו- מה זאת באמת אהבה?
אין לי מושג.
אני לא חושבת שלמישהו יש.
מי שיש לו תשובה בשבילי – יקבל את שלושה מיליון היורו הדימיוניים.

אז המשך חופש נחמד לכולם,שנה טובה לכולם,חודש טוב,סופ"ש נעים וכל איחול אחר שאתם רוצים לאחל לעצמכם..(;
חיבוק
Vanilla Light

נכתב על ידי Vanilla Light , 28/12/2011 12:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVanilla Light אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Vanilla Light ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)