לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Vanilla Light

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012


המון אנשים מתים מסביב. יותר מידי. וכל אחד הוא עולם שלם.
אבא של שכן, ואבא של חברה, ודוד של חברה, ודוד של, וסבתא של... ולא חסרים גם אנשים חולים- ולא,לא בשפעת...><
כן, אני יודעת שזאת דרכו של העולם, ואני יודעת שסופו של כל אדם להיעלם מעל פני האדמה, ואני יודעת שאם זה לא היה כך ואם כולם היו חיים לנצח-לא היה נשאר מקום בכדור-הארץ והיינו צריכים ללכת לחפש לנו כוכב-לכת אחר שיכול להכיל אותנו, מה גם שרוב הסיכויים שכבר היינו משמידים אחד את השני עוד לפני שהיה בכך צורך...
אבל זה בכל זאת לא עוזר לי להישאר שפויה! [אני חושבת שהשורות הקודמות הן ראיה מספקת בנושא...><]
וזה לא בסדר. כי בד"כ אני דווקא נורא הגיונית, ושקולה, ורגועה...
מה לעזאזל השתבש בדרך????
הלוואי שהיה מישהו שהיה יכול לענות לי על השאלה......[ולא,אל תגידו פסיכולוג,כי הוא רק היה מנסה לגרום לי לענות על השאלה הזאת בעצמי..ואני לא חושבת שאפילו לי יש את התשובה].
או שאולי זאת סתם תקופה כזאת.......
תקופה מגעילה. הלוואי שתיגמר כבר.
וזה מצחיק שבתוך כל זה-דודה שלי מוצאת את הזמן להיות בהריון.
כן,כן, זה נורא משמח, והתינוק(או התינוקת) יהיה ממש חמוד והכל.....
אבל איך היא מסוגלת להוליד את הילד שלה לעולם הזה? עולם שבו כולם צבועים, ורעים אחד לשני, ולא מתחשבים, ולא עוזרים, וגונבים, ורוצחים ואונסים.... ומתים.....
כן, אני מדברת שטויות.... זאת בטח סתם התקופה..... [עכשיו אפשר להבין למה לא כתבתי פה הרבה.... תסתכלו על התוצאה....><]
מגיע לפוסט הזה פשוט להיקבר בטיוטות ולא לצאת לאוויר העולם המחניק הזה...
אבל אני סתם נואשת... אני אפילו לא יודעת למה אני נואשת.
שיהיה.... ><"

סופ"ש נחמד אנשים, אני לפחות יודעת שבמצבי,שלי בטח יהיה מעניין....

נכתב על ידי Vanilla Light , 23/2/2012 15:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVanilla Light אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Vanilla Light ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)