לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

CHEMICAL X


ברוכים הבאים לקופסת הקרטון הידועה גם בתור "המוח שלי". "המוח שלי" נימצא תחת שיפוצים ועדכונים, לכן יכול לקרות מצב שבו הוא לא יתפקד. Have fun

Avatarכינוי: 

בת: 25

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

סרטון ממש חמוד 3:


סרטון אנימציה שמצאתי בזמן שגלשתי לי במעמקים

הניסתרים ואפופי האבק של Tumblr.




http://vimeo.com/14768689




 זה פשוט סירטון ממש חמוד, 


אין מה להוסיף עליו..


אבל הוא השאיר אותי עם חיוך על הפנים :)




ועוד סירטון לסיום,


לכל מי שאוהב ליצור... מנמנמ...





http://vimeo.com/24302498




אני עד היום מסתובבת עם מחברת לכל מקום חח P:


וטוב שכך הרעיון שלי לקומיקס שאני עושה קרה 


בזמן נסיעה מירושלים P:


נכתב על ידי , 17/12/2011 17:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ראיתי עכשיו את העונה השישית של HOUSE


מאז שעברתי ל-Yes לא יכולתי לראות HOUSE יותר.


למי שלא מכיר,


HOUSE זאת אחת הסדרות המדהימות ביותר בקיימות.


כניראה הסידרה האהובה עליי אחרי LOST.

[ואני מצטטת מHOUSE -

מישהי : "אתה רואה? אוכל זה כמו סימפוניה. אתה מרכיב אלמנטים שונים

ליצירת משהו חדש!"

House: "כן אבל זה לא אומר שמחר הסימפוניה 

התשיעית של בטהובן תהפוך לקקי.."]

XDDDD


נעצרתי בדיוק בפרק באחרון של העונה החמישית,


אז נכנסתי ל-megavideo,


ויש טריק שעם אתה נותן לסרטון לטעון עד הסוף


מבלי לראות, ועד מתנתק מהאינטרנט...


אז אתה יכול לראות את כל הפרק בלי הגבלת זמן.


אז עשיתי את זה,


וזה לא עבד. ממ...




 


אני סתם צוחקת.


התגובה האמיתית שלי הייתה זאת -


 



 


^ אני אחרי שחיכיתי 5 שעות לטעינה של כל הפרקים


 


החלטתי לבסוף להוריד את כל העונה וזהו.


זה גם לקח עוד 5 שעות כי הורדתי מהuTurrent


 


ואז הגיע רגע האמת...




 


ראיתי את הפרק הראשון של עונה 6, 


זה היה פרק מיוחד של שעה.


ו..


wow


WOOOOOOOOW




 


MAH-..


MAH MIND-...


M-MAH MIND IS BLOWN.


WOAH


WAT


 

נכתב על ידי , 12/12/2011 19:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , שטויות וכיף , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל404 עגבנייה לא נמצאה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 404 עגבנייה לא נמצאה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)