לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 25

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

סיפרתי לה :)


סיפרתי!סיפרתי לה את מי אני אוהבת, שאני אוהבת את הילד המגעיל הזה.
אני לא הולכת לקוות שוב פעם שאני לא באת אוהבת אותו כי אני כן.
אם כל השנאה שלה כלפיו היא הבינה, ואפילו אמרה שיש לי סיכוי איתו ושהוא הפילו בהה בי כמה פעמים!
 אני חושבת שלי אין סיכוי איתו ושאני סתם מפגרת שאני אוהבת אותו אבל לפחות היא אמרה שאיכשהו יהיה לי סיכוי.
וגם הכרתי דרך האינטרנט משהי טרנסג'נדרית, וזה דווקא דיי כיף לדבר איתה :) 
 
נכתב על ידי , 26/3/2012 15:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין קיץ?


לי אין בעיה אם זה. אני אוהבת חורף. אני אוהבת להיות בגשם. זה תענוג בשבילי *~*
אני אוהבת להיות בפוך שלי בחדר החמים ולראות אבודים בזמן שבחוץ יש קור כלבים.
ואחד הדברים שאני הכי אוהבת זה האדים על החלון ולרשום בהם כל מני דברים. :)
שבת חורפית וקסומה לכם ♥ 
נכתב על ידי , 16/3/2012 15:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים שיצאו מחיי


פוסט קטן שריציתי לסכם בו את חלק מהאנשים אשר יצאו מהחיים שלי והצלחתי להמשיך הלאה בלעדיהם.

 

חלק גדול מהכיתה שלי בכיתות א'-ד'- להגיד שאני מתגעגעת? ממש לא! שנאתי שם את כולם אחד-אחד. תמיד הייתי לבד בהפסקות, כל הבנות היו שם פרחות וזונות. וכן אני מדברת על היסודי. ירדו עלי גם מאחורי הגס וגם מול הפנים שלי ואני הייתי הילדה הקטנה שפחדה להגיד להם פאק יו. עכשיו כשחושבים על זה, אפילו ה"צד" של הבנים היה פחות גרוע. רק פעם אחת ילד אחד נתן לי בוקס קטן ביד וזהו. היה ילד אחד שתמיד הסתובב עם הבנות וגם הוא היה זונה. -.-

כמה ילדים מכיתות ה'-ו'- אחרי חלק גדול מהסבל שלי בכיתות היותר נמוכות עברתי בית ספר, ואני לא מתחרטת על כך. בכיתות ה'-ו' למדתי מה זה חברה וכיף. כמובן שהיו בנות מגעילות, אבל לא עד כדי כך. הבנים גם היו נחמדים. אז כן, אלהם לפעמים אנ מתגעגעת.

משי- קצת קשה להיזכר בה כי איכשהו קרה שהיא הייתה ההיתאהבות הראשונה שלי בבת, היא הילדה שגרמה לי להיות מבולבלת, לשקר לעצמי ולשמוא את עצמי. היא פשוט הייתה יותר יפה מכל ילדה אחרת שהכרתי, וגם נחמדה וחכמה. איכשהו ממש התחברתי אליה. עבר כמה זמן והתרחקנו, עדיין אהבתי אותה אבל היא נהייתנ בין הבנות המקובלות יותר ודיי שכחה ממני. מדי פעם רציתי לקחת אותה לשיחה ולספר לה עלי ועל איך שהיא גורמת לי להרגיש ותמיד בסוף נזכרתי שהיא בחיים שלה לא תרגיש משהו עלי. והגעגועים שלי עליה- לפעמיםעצומים ולפעמים אני אפילו שונאת אותה.

ילדים מכיתה ז'- ברוך שפטרנו, אפשר גם לא להיזכר בכם בכיף. חוץ מכמה ילדים שעוד היו נורמאים.

בטי- הילדה שגדולה ממני בשנה, שתמיד הייתה איתי בהפסקות כשהייתי לבד ועזרה לי להתגבר על הכל. ךימדה אותי שיעורי חיים טובים והייתם שם לצידי. לפעמים אני רואה אותה אוטובוס ואנחנו מדברות. וכן אליה אני הרבה פעמים מתגעגעת. 

 

וזהו פחות או יותר. המשכתי בחיים שלי והכרתי ילדים אחרים, ועכשיו הרבה יותר טוב לי D:




 

 

נכתב על ידי , 4/3/2012 15:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

271

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחולמת הרבה... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חולמת הרבה... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)