לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life in pic’’



Avatarכינוי:  alise from wonderland

בת: 28

Google:  mishel_the_mafin





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

10 הדברים שאתם בטוח לא יודעים עלי


כי לצערי חוץ מחברה אחת שהיא גם כותבת בלוג סיפורים וללא ממש פעילה פה .

לכל ששער החברות שלי יש בלוגים סודיים .מעוד.
אז אין מי שיעביר לי שרביט ,אז חשבתי לעצמי למה לא גם ככה ראיתי כמה אנישים כתבו גם בלי זה
 


אז קבלו 10 דברים שלא ידעתם עלי 


1. אני מטר 59 ,הכי גבוה מכל החברות שלי וזה משגעה אותי כי לא מדברים איתי נורמאלי וביגלל זהאנ ילא מסתקלת אל אנשים כשאני הולכת .
יש לי שיער חום שנהרס ביגלל יותר מידי מחליקים ועכשיו אני בגמילה D:

2.אף פעם לא נעקצתי על ידי עכבישים או דבורים או ביכלל שברתי משהו שיגרום לי להגיע לבית חולים.
אני גרה בנתניה ואין לי מושג איפה הוא ממוקם פה.  


3.היתי מושפעת מהחברה ואחד האקסים שלי שיהיה הנשיקה הראשונה הכי טובה שלי גרם לי להתמכר  לזה והיתי סטוציאונרית במשך חצי שנה :$.


4.אני פשוט מאוהבת בחולצות של בנים.אם זה לא היה כ"כ מוזר אנ יוחברה שלי כבר הינו קונות המון ! .


5.אני בן אדם שיפוטי מעוד ואני מנסה להשמל מזה .
אם הבן אדם לא ניראה הכי טוב בעולם אני לא הדבר איתו בהתחלה .למרות שיש לי כמה ידידים שלא ניראים משהו ואני מדברת ואוהבת אותם D: .

6.באותו הזדמנות שאני בן אדם שיפוטי אני גם בן אדם קנאי . אני מסתקלת אל החברות שלי שמקבלות יחס יותר טוב ממני ואני מוצאת את עצמי שואלת את עצמי למה אני לא הם ?

7.
 אני אוהבת בנים עם מכופטרת משובצת.
במחשבה שנייה אני לא אוהבת בנים -איכזוש . אני מצטרפת למינזר -נימעס לי חחחחח :$ 


8.
הבעל החיים היחיד שהיה לי זה דגים . או וכלב שהיו צריכים למסור כשנולדתי [שזה דרך הגב באוקראינה]


9.אני שונאת מיזרחית [מעוד] אבל אני אוהבת שירים בעיברית [משינה, איזה ,סקסואל תירס וכאלה ]
ואני מכורה למוזיקה -בעיקר רוק . ועכשיו גם כשאני מבינה חלקית סקימו וכאלה הרבה יותר טוב חח D:

10.יש לי קול דיי יפה כשאני שרה אבל שניהשמיהו יבקש ממני לשיר בכוונה [אני תמיד אוטטומטית שרה ביזמן שאני שומעת שירים ] פוף -כלום . :< 

נכתב על ידי alise from wonderland , 26/7/2012 08:29  
הקטע משוייך לנושא החם: מעבירים שרביט
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,087
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , שטויות וכיף , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalise from wonderland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alise from wonderland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)