לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life in pic’’



Avatarכינוי:  alise from wonderland

בת: 28

Google:  mishel_the_mafin





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פרק 1


לא עשיתי הקדמה -זה ניראלי מיותר.

גם הסיפור שלי יצאה ממש פשוט .

אאני אוהבת לכתוב סיפורים אבל אף פעם לא כתבתי ספר בהמשכים לבלוג.

אז תגידו לי איך יצאה ומה צריך לשנות

או וסאמי זה הכל כי את אמרת לי שאת אוהבת ספררי ערפדים יותר

אז אמרתי לעצמי "למה לא חח"
 כנסו לכאן לספר שלה. :) 

 

 

הורדתי את העקבים עוד לפני שניכנסתי לבית .
 רק זה חסר לי להעיר את הבנות האלה.

הם לא יודעות אל זה שיצאתי היום.

אנכנו חבורה של 4 חברות טובות:אני,שרון,לילי וסמנטה קנינו שתי דירות אחת ליד השנייה

הרסנו את הקיר והפכנו ל"סוויטה" ענקית .

אנכנו רק מחכות שהגברת הזקנה שגרה לידינו ..אמ..תעזוב ואז נוכל להרוס

גם את הקיר שלה ולהפוך את כל הקומה לדירה שלנו .

 

בכל מיקרה נפגשתי היום אם מישהו שהכרתי בעבודה .

אני עובדת בתור מלצרית בעסק של דודה שלי .

רק לפני שנה סיימתי את הלימודים לתואר הראשון במינהל עסקית ואני ממש צריכה עכשיו כסף !.

בכל מיקרה הלכנו למועדון החדש שנפתח.

*כמה שעות לפני *
" אני שונאת להיות רעה לחברות שלי ,אבל לא היתה לי בררה היתי צריכה לעשות את זה"

אמרתי ביזמן שיסתקלתי אל עצמי שמראה של האוטו שלו. 

מרצדס אפור ,גג נפתח - אני מתחתנת אם האוטו הזה.
"אוי תרגעי ,כולה שמת להם כדורי שינה בתה " וצחק "חוץ מזה אם הם היו יודעות לאן אנכנו הולכים הם היו הורגים אותך". 
" אה נכון..לאן אנכנו באמת הולכים " הסתקלתי מיחוץ לחלון ,אנכנו כ"כ לא בשיקגו יותר .
"את תיראי ".

 

נסענו עוד כמה דקות עד שהגענו למיגרש חנייה שילמנו 5 דולר והחננו את האותו.
הסתקלתי על השלט "SUCK ME " שם מוזר למועדון עם אתם שואלים אותי .
 אז נכנסנו אחרי אולי 15 דקות מצידו של הדייט שלי לדבר אם השומר אל מה קרה פה לפני כמה ימים.
מכות.
כמו כל אישה למופת ברגע שניכסתי הלכתי ישר לשירותים.
ובתור מועדון השירותים פה ממש נקיים . כן יש דם המון דם . בכל מקום ! .

 יצאתי 'הגיע הזמן להסתקל מסביב '.
אז ככה יש פה כמו בשירותים משהו שניראה כמו גם אל הקירות והריצפה וכלובים באמצע הרחבה.
הרבה בנות שרוקדות בצורה זונתית ומישהו מוצץ למישהיא אחרת את הצוור . או וספה.
התיישבתי ליד הדייט שלי . ורק אז הבנתי את זה.
תפסתי לו את הרגל ומחצתי אותה מרוב בהלה.
"או-א-לו-הים" סובבתי את הראש שלו לכווני " אתה לקחת אותי למועדון ערפדים %@%#%$!!!!"
"כן שמעתי שזה אחד המועדונים הכי טובים בעיר ,הרי כל אחד יודע ..." וכאן אני הצרפתי עליו "ערפדים יודעים לחגוג...,חח יופי"
"טוב מותק חכי פה אני הולך להביא לך ג'ין טוניק"והלך.
"זה מסביר למה המקום הזה הזכיר לי סצנה מ"דם אמיתי ".
וכצפוי ברגע שמישהו קלט שאני יושבת לבד הוא יגש עלי.
נהלנו שיחת נימוסים קטנה ,וברגע שהוא לקח אותי בכח לשירותים לקחת משהו שניראה מעוד קרוב למקל עץ והרגתי אותו .
הערפת החמישי שהרגתי בכל חיי.

 

את הראשון הרגתי כשהיתי בת 16 . הוא היה האקס שלי.
הוביל אותי לבית קברות בישביל אתם יודעים לישכב [ קטע כזה של מסיבות סיום שעשו בבצפר שלי ] 

 וברגע שהבנתי שאנכנו לא הולכים לעשות איך לומר את זה SWEET,SWEET LOVE הרגתי אותו סבבי.

 

את השני טוב זה היה בטעות .
הוא ברח ממני אחרי שגנב לי את הארנק וכשהגעתי עליו נפלתי עליו בטעות ונכנס לו מקל ללב . יופי.

 

את השלישי  שירלי ז'יקלר .

היא ניסתה להרוג אותי כי האקס שלה נפרד ממנה בישבילי .

 

הרביעי  סתם מישהו שפגשתי .
היתי ממש כועסת אל הכל. התחלתי להחשב לרוצחת בעיני החברות שלי

"גם אם הם ערפדים מגיע להם לחיות " הם תמיד היו אומרות.

ההורים שלי רבו.
 סבא שלי נפטר.

חשבתי שאני בהריון.

הלכתי לבית הקברות והוצאתי את העצבים שלי על הערפד הראשון

שתקף אותי ורק אחרי שנרגעתי הרגתי אותו.

אחרי אותו היום ניתקתי קשר עם הבנות ההם ופגשתי את אלה שאני גרה איתם עכשיו.
ההורים שלי גרים בניורק ואנכנו לא בקשר.

לא היתי בהריון חח.

 

והחמישי טוב החמישי זה היה עכשיו.

לא היתי צריכה לעשות את זה .

אבל אצם העובדה שאתמול בערב ראינו כמה פרקים של באפי ציידת הערפדית.

טוב משהו בזה די נכנס בי.

 

חזרתי והתיישבתי אל הספה שנייה לפני שהוא חזר עם המשקה שלי.

את שאר הערב בילינו עם כמה מהחברים שלו וחזרתי בול בשבעה 7 בבוקר.

שעתיים לפני שכולם נרדמו .
שרון -או שייני . היתה הראשונה לקפוץ עלי ביזמן שהעמדתי פנים שאני יושנת.
"אז ככה גברת צעירה..איפה היית אתמול בלילה " אמרה בקול שאמור היה להיות רציני אבל גרם לכולנו לצחוק.

איך לעזזל היא ידעה את זה? 

נכתב על ידי alise from wonderland , 30/7/2012 14:39   בקטגוריות ערפדים, סיפורים בהמשכים, פנטזיה, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1,087
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , שטויות וכיף , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalise from wonderland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alise from wonderland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)