לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life in pic’’



Avatarכינוי:  alise from wonderland

בת: 28

Google:  mishel_the_mafin





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

אז..יום האבה ?י


אז למה בעצם אתם חוגגים אותו.

כי יש לכם חבר ?

כי אתם רוצים ?

ט"ו באב זה עוד יום שהישראלים המציאו בישביל להרגיש אהובים.

אתמול בנתניה היה ללילה לבן -או כמו מה שזה היה ניראה 

ערב הזוגות הענקי.

בכל מקום אנשים מתנשקים.

זה כיף ברור שזה כיף אבל כשיש לך עם מי.

ישבתי אתנול אם שתי זוגות ועוד כמה ילדים 

פשוט כמנו ועזבנו אותם.

לא חשבנו אפילו אולי הם היו לבד או משהו.

הם לא חזרו עלינו ואנכנו הלכנו לנו בסבבה לציצי להיות אם אנשים שיכורים.

 

אני מרגישה שמחה שאין לי חבר כי אין את הדרמה אין את המחויבות והכל.

אבל מצד שני אף פעם לא היתה לי מערכת יחסים רצינית.

אמיתית .

החבר האחרון שלי התבייש בי 

זרקתי אותו אחרי 4 ימים.

 

במבט מהצד אני לא צריכה חבר אני יותר טיפוס של חופש 

אבל עצם העובדה שאני רוצה להרגיש אהובה .

מי מאיתנו לא רצה שהיה לו חבר או חברה בישביל להרגיש נאהבה

 

להרגיש את החום ואהבה שיש מישהו בעולם הזה שאוהב אותך יותר מאת החברים שלו ויעשה הכל בישביל להפגש איתך.

עכשיו כאני אומרת את זה לעצמי

זה נישמע מגעיל ,קיטשי,דביק מיותר.

אבל בפעם הבאה שאני הראה את אחד מכם מתנשק בלי בושה מול הפנים שלי אני התחרפן.

 

כי כל מי שמכיר אות ייודע שאני סטוציאונרית לשעבר ושדברים כאלה טוב גורמים לי לרצות את זה.

אז יש את האנשים האלה שיגידו אויש זה בעיה שלך .

ואת את האנשים האלה כמו מאתמול [כי שיחות נפש עם בנים זה הכי אחי ] שיגידו שאת פשוט צריכה לעזוב את זה ולא לחשוב ,אפילו לא לחכות

שזה יבוא .

אבל מה לחכות אני עד כדי כך נואשת.


שום סיכוי שאני מחכה

אני פשוט יוצאת וחייה D:

ואז ניראה אם הוא ירצה לבוא עלי .

 

לכל אחד יש את השריטה הזאת שברשע שהוא פוגש מישהו או מישהי הוא חושב מעניין מה יקרה עם אני היה איתה .

 

אז יום אהבה מזויף שמח לכולם D:

נכתב על ידי alise from wonderland , 3/8/2012 13:23   בקטגוריות אהבה  
הקטע משוייך לנושא החם: טו’ באב-חג האהבה
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



alice alice


If I had a world of my own

 Everything will be nonsense

 Nothing will be what it is

 .Because everything will be what it isn't

 

גם לי מתחשק לברוח מהעולם הזה.

התחלתי לראות את אליסה בארץ הפלאות לא כסיפור ילדים חמוד אלה משהו הרבה יותר מזה.

זה מישהיא שרודפת אחרי ארנב ומגיע למקום שהיתה מבקרת בוא הרבה .

כניראה כשהיתה לבד.

וונדרלאנד .


I invite you to a world

 Where there is no such thing as time

 And every creature lens themselves

 

.To change your state of mind

המקום הזה הוא שקט הוא טוב הוא יפה הוא רחוק מהציאות הנוראית .

 

הוא קסום .

אף אחד לא יפגע בך .

נכון יש את המלכת הלבבות אבל היא כולה רוצה להרגיש שהיא שולטת במשהו.

הקלפים שלה אוהבים אותה .

נכון בסרט עשו גם איזה שטויות אל מילחמה ,אבל איזה סרט טוב לא ניגמר במילחמה ?

 

And the girl that chase the rabbit

 Drank the wine and took the pill

 Has locked herself in limbo

 

.To see how it truly feels

הלוואי שגם אני היתי מוצאת ארנב.

 

רודפת אחריו ומגיע לחדר סודי עם מפתחות ושיקוים.

אחרי זה פוגשת תועלת מסוממת ועורכת מסיבת תה עם משוגע.

למה?

כי זה לעשות מה שאני רוצה ,להפגש עם מי שאני רוצה, ללכת לאן שאני רוצה

לחיות איך שאני רוצה 

או ואל תשכחו את התאומים המתוקים :).

 

To stand outside your virtue

 No one can ever hurt you

 .Or so they say

 

מה שאמרתי .

אתה בעולם משלך

אף אחד לא יכול לפגוע בך .

ויש רק מישהיא אחת שהצליחה לברוח מכל זה !


Her name is Alice

 She crawls into the window

 Shapes in shadows, Alice

 And even though she's dreaming, she knows

 

אליס.

 

Sometimes the curiosity

 Can kill the soul but leave the pain

 And every ounce of innocence

.Is left inside her brain


כמו כולנו המחשבות רודפות אותנו.

הם במוח שלנו זה הכל.

Can kill the soul but leave the pain

 

And through the looking glass

 We see she's painfully returned

 But now off with her head

.I fear is everyone's concern

 

אני כבר שמעתי את המישפפט הזה

And through the looking glass

הוא מופיע גם בשיר שאחרי 

בעצם הוא מופיע בכל מה שקשור לאליס.

"מבעד למראה".


You see there's no real ending

 It's only the beginning

 

.Come out and play

 

Her name is Alice 

 She crawls into the window

 Shapes in shadows, Alice 

 And even though she's dreaming

 

.She's unlocked the meaning for you
 

 

כניראה שזהו .

היא פה ,אנכנו קוראים ונסחפים לסיפור שלה ולעט לעט מרגישים מה שהיא מרגישה.

היא כבר לא תמימה כמו שחשבנו .


This kingdom good riddance

 Good freedom and innocence

 Has brought this whole thing down

 

אליס. 

 


Her name is Alice
 

 

 She crawls into to the window

 Shapes in shadows, Alice 

 And even though she's dreaming

She's unlocked the meaning


She's unlocked the meaning for you

 

עכשיו אתם מבינים ,אתם מבינים הכל.

אני קראתי רק את השורות הראשונות של השיר לפני שפירסמתי אותו .

אבל עם כל שורה ושורה אני מבינה שמה שאני כתבתי מקודם זאת באצם המטרה של השיר.

She's unlocked the meaning for you

 צודק.

בהחלט צודק .


In contrary was, what it is it wouldn't be

.And what it wouldn't be it would, you see

 

 

 


 

Hey Alice,
Where's your wonderland
Now that you're back on Earth?
How does it look
Now you've left it behind
And crossed the stepping stones?
Hey Alice,
Is it greener here?
Or does it seem like dirt?
Does it feel the same?
Can you say that you
Are happy to be home?
The rabbit
Seems to call your name.
You're late!
So it's time to move.
Oh Alice,
You know it's your fate.
Tick, Tock,
No time to lose.
Did the mushrooms make you grow?
Did the flowers say hello?
Would Tweedle Dum and Tweedle Dee
Care to sing a song for me?
Did you like your Unbirthday?
Did the Cheshire Cat smile you way?
Can you tell a raven from a writing desk?
Was the Hatter's tea the best?
Did you do as the Queen asked?
Did you see through the looking glass?
Hey Alice,
Do you want to play?
The Queen's great!
(Or so it's been said.)
Hey Alice,
Can you play croquet?
If you're good, you can keep your head!
Did the mushrooms make you grow?
Did the flowers say hello?
Would Tweedle Dum and Tweedle Dee
Care to sing a song for me?
Did you like your Unbirthday?
Did the Cheshire Cat smile you way?
Can you tell a raven from a writing desk?
Was the Hatter's tea the best?
Did you do as the Queen asked?
Did you see through the looking glass?
Hey Alice,
Are you here or there
Or somewhere in between?
Hey Alice,
Would you ever dare
To go back through where you've been?
Hey Alice,
Time is running short!
This can't take too long.
Make a choice now.
On which side of the door
Do you feel you belong?
The rabbit
Seems to call your name.
You're late!
So it's time to move.
Oh Alice,
You know it's your fate.
Tick, Tock,
No time to lose!
Did the mushrooms make you grow?
Did the flowers say hello?
Would Tweedle Dum and Tweedle Dee
Care to sing a song for me?
Did you like your Unbirthday?
Did the Cheshire Cat smile you way?
Can you tell a raven from a writing desk?
Was the Hatter's tea the best?
Did you do as the Queen asked?
Did you see through the looking glass?
The rabbit
Seems to call your name.
You're late!
So it's time to move.
Oh Alice,
You know it's your fate.
Tick, Tock,
No time to lose!

 

 

 

נכתב על ידי alise from wonderland , 2/8/2012 12:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,087
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , שטויות וכיף , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalise from wonderland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alise from wonderland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)