לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

.........And I Feel Like




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2011

הסוף...


עד שבאמת אהבתי מישהו, עד שאשכרה הרגשתי שיש לי מישהו שתקוע עמוק עמוק בלב שלי...

כמובן שברגע שנתתי ללב שלי להיפתח

גם נתתי לעצמי להיפגע....

 

אני כל כך אוהבת אותו שהוא גרם לי לשכוח את כל מה שעבר עליי

את האידיוט הקודם.

פשוט הכל...

 

הרבה זמן שלא בכיתי

והיום אשכרה בכיתי יום שלם..

מי היה מאמין שאני יגיע שוב פעם למצב כזה.

אני בשוק שהפנתי לך את הגב שלי ופשוט הלכתי, עם דמעות בעיניים.

וזה הסוף שלנו.

 

זה באמת כואב, כי לא ציפיתי לאהוב אותך ככה, זה בא לי בלי שהייתי מוכנה בכלל.

 

מה, כאילו מה....אני מרגישה כאילו אני נגועה במשהו, שכל מי שנוגע בי בוחר לברוח.

 

אני שבורה, וכואבת, וכרגע אפילו הכדורים לא עוזרים לזה.

 

מי בכלל רוצה שתהיה ידיד שלי, למה נראה לך שבא לי לראות את כל הבנות נמרחות עלייך? למה נראה לך שבא לי שתתפוצץ עליי כשאתה תראה אותי עם מישהו אחר..

אמרתי לך, אין לא יכול, יש לא רוצה.

ואני לא יכולה להחזיק את הקשר הזה, מצטערת שהפעם אני זאת שבחרתי ללכת.

 

וכמה שאני יודעת שאתה אוהב אותי, גם בלי קשר לזה שאתה היית אומר לי את זה כל 5 דקות, העיניים שלך צעקו לי את זה.

ואני מכירה אותך, אף פעם לא הסתכלת על מישהי ככה.

 

פאקינג שנה, ואחת ארוכה, שנה שלקח לי לסמוך עלייך, שנה שאכלתי הרבה חרא, ובכל זאת הצלחת להרים אותי.

שנה לקח לי להתאהב בך.

 

שנה שלקח לי להסתובב וללכת.

 

אני באמת באמת אוהבת אותך, ואתה לא צריך לשכנע אותי שרע לך. אני יודעת כמה אתה לא מסתדר בלעדיי.

אבל לעזאזל, זה לא מספיק לי.

 

אתה לא מגיע לי, באמת שלא, וזאת אני שעשתה טעות, שבכלל נתתי לזה לקרות.

 

נכתב על ידי , 23/3/2011 02:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה




17,765
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Glow In The Dark* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Glow In The Dark* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)